Kristna vänner
Hej!
Jag är en tjej på snart 23år som är väldigt ensam. Jag har haft ett tufft liv och umgåtts med fel människor, även jag har varit en ''fel människa'' för andra…. Mår dock bättre nu än vad jag gjorde förr. Min tro har alltid funnits där och den blir bara starkare och starkare. Jag undrar om det finns någon här som vill skriva? Kanske träffas och ta en kopp kaffe när Corona lugnat sig? Jag bor i Uppsala län. Jag planerar att utbilda mig på SLU och mitt största intresse är hundar. Har en hund som heter Åke. Tveka inte att höra av dig om du också vill ha någon att prata med! :)
Mvh
Hej!
Du lade upp detta inlägg två gånger så jag tog bort en. Har du kontakt med en församling där du bor?
Med vänlig hälsning,
Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.
Vad härligt att din tro växer och att du söker kristna vänner! Tyvärr bor jag för längt bort men jag är en tjej på 27 år :)
Mitt förslag är att du testar att gå till olika församlingar i din närhet. Se om du trivs med kyrkan och om det finns trevliga människor i din ålder där. De kanske även har unga vuxna träffar att gå på för att försöka lära känna någon eller några