Annons:
Etikettoff-topic
Läst 992 ggr
Condor
2019-06-23 20:18

Nu får det vara slut Woodland

Som jag ser, låste du tråden igen, så att man inte kan försvara sig mot ditt förtal. Jag fick igen inget svar av en människa, utan av en "robot". Ingen ursäkt, ingen insikt osv. Du får gärna betee dig som ett svin i ditt forum, men utan mig. 

Mina texter är min egendom och under de omständligheter som du bemöter mig  har du inte längre rätt att publicera dom i ditt forum. Härmed tar jag ifrån dig tillåtelsen till det. Om inläggen fortsätter att bli publicerade här, betraktar jag det som stöld. Om du inte är rädd för guds straff och inte raderar ALLA mina inlägg  här, så kommer du att få ett brev från min advokat, med krav på en viss summa pengar för varje inlägg och dag som de står kvar i forumet.

Du har tid tills i morgon att radera inläggen från de sista 2 trådarna och en vecka tid att radera alla inlägg. Du kommer också att få krav på att betala pengar till mig för att förtala mig.

Med dig och ditt forum vill jag inte ha att göra mer. All vidare kommunikation kommer att ske per advokat.

Mvh

Annons:
Lussan20
2019-06-23 20:24
#1

Märkligt forum?

Om man har debatt i ett ämne ska man väl inte låsa det efter behag då man inte vill bli motsagd! Vi som inte har identisk lika tro får häcklas. Jag vill inte skriva mer på detta forum så stryk mig från medlemslistan på- Jesus i fokus-. WL

Woodland
2019-06-23 21:04
#2

# 0

Använderavtalet för iFokus

"Genom att bidra med innehåll (exempelvis text, bilder och videor) till iFokus, ger du iFokus rätt att lagra och publicera innehållet på tjänsterna under obegränsad tid."

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Woodland
2019-06-23 21:05
#3

Jag vill inte skriva mer på detta forum så stryk mig från medlemslistan på- Jesus i fokus-. WL

OK, men jag tror att du kan göra det själv. Förresten du måste göra det själv.  Sorry fel information. (redigerad av Woodland 21:18)

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Lussan20
2019-06-23 22:23
#4

Jag fick meddelande om att inlägg av mig felaktigt tagits bort? Jag har inte sett att det finns anmälningsknapp? Men roligt om någon ser att harmlösa inlägg tas bort och sätts tillbaka. Är det inte barnslig nivå för att vara ett forum med Jesus ?…WL

Herveaux
2019-06-23 22:56
#5

#4 Inlägg kan anmälas av iFokus-medlemmar och efter ett antal anmälningar tas inlägget bort av iFokus automatiska modereringssystem.
Forumets Admin kan därefter välja att återpublicera (enligt Admin) felaktigt bortröstade inlägg.
Admin kan också direkt plocka bort (enligt Admin) opassande inlägg på sitt forum.

Om man besöker iFokus via dator så finns Anmäl-knappen nedan till höger under varje inlägg, man måste ha Insider för att kunna anmäla inlägg.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Woodland
2019-06-23 23:06
#6

# 4

Wonnalesan,

Nej, det är ett rutinsvar att det felaktigt tagits bort. Det var jag som tog bort inlägget under tiden jag sökte information för att svara i tråden. Sedan lade jag upp det igen.  Se kommentaren i #3.

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Annons:
Lussan20
2019-06-24 07:12
#7

Ja då vet jag, jag har en dator med speciella delar för synskadade. Men jag ser ändå bristfälligt. Så tack för info! Tänkte på ett Bibelord innan jag slutar skriva här. -Se hur de älskar varandra!- Ett bra ord att ta till sig, då kärleken kallnat hos de flesta! WL.

Honestyisdead
2019-06-24 18:05
#8

Condor

Du har själv gått med på användarvillkoren när du blev medlem. Det du skriver på iFokus kan du inte kräva blir borttaget. Vilket en advokat kommer tala om för dig.

Upp till toppen
Annons: