Annons:
Etikettjesus
Läst 1399 ggr
blåbärspajen
12/24/17, 9:59 AM

Sanndröm? Jesus?

Innan jag gick och la mig igår så önskade jag att jag skulle få reda på vilken sjukdom jag har (har mått extremt dåligt under ganska lång tid) och inatt drömde jag en extremt stark och tydlig dröm. Jag drömde att jag hade lymfom som började i ljumskarna och som nu spridit sig. Drömde om läkaren och allt vad hon sa, vilka datum m.m. När jag vaknade låg jag med ena handen i ljumsken och kände då att jag har massa svullna lymfkörtlar, en del stora (1-2 cm) och andra är mindre ungefär som riskorn. Det är i ljumskarna, låren och magen.. Har även extrema smärtor i höfterna och i nedre delen av ryggraden (jag har ont i kotorna när jag tar på dom). Man ska väl inte ha svullna lymfkörtlar i ljumskarna, eller?

Annons:
Maria
12/24/17, 10:02 AM
#1

Om vi bortser från din dröm så borde du kanske göra ett besök på din vårdcentral. Det är inte alls ovanligt att lymfkörtlar svullnar när man har någon infektion i kroppen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

blåbärspajen
12/24/17, 11:52 AM
#2

#1 Jo jag går till en läkare.

FataMorgana
12/24/17, 11:57 AM
#3

#2

Gör det. Svullna lymfkörtlar kan läkarna utreda och berätta också för läkaren om dina smärtor i ryggen och i höften.

Upp till toppen
Annons: