Annons:
Etikettövrigt
Läst 1288 ggr
[Juel70]
2015-04-23 08:08

Helad imorse!

Loggade in på facebook och jag är med i olika bönegrupper. 

En amerikansk kvinna fick detta tilltal från Gud:  The Lord is touching someone's eye. You have been having pain, itching and redness. Thank you Jesus.

Kände att det var bland annat till mig då jag har/hade en liten klump under högra ögonlocket, det kliar och svider i ögonen och har haft så under en tid. Hade nyligen även en vagel i ögat. 

  Medans jag kände på klumpen i ögonlocket kände jag hur den blev mindre och mindre! Och nu är den borta!

Tänk vad Gud är god! Tack käre Jesus för helandet.  Fantastiskt att Gud ville hela mig och visa mig detta ❤️wow

Har du problem med ögat? Ta del av helandet du med i Jesu namn.

Annons:
OlgaMaria
2015-04-23 08:13
#1

❤️😃 Underbart!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Juel70]
2015-04-23 08:18
#2

Ja, man blir så överväldigad av Hans godhet. Jag hade inte ens bett om helande av mitt öga. 😍Men ibland gör Gud såna här saker bara :)  Små kärleksbevis kanske, eller att uppmuntra den troende av nån anledning. Men oavsett vad, så blev jag enormt tacksam. Tack igen Jesus !

[Juel70]
2015-04-23 11:58
#3

Jag blev helad via internetbön en annan gång. Jag har i många år haft problem med ett Ganglion ( En senknuta vid handleden, tummens led) Men efter jag lyssnade på en helande bön och tog emot helande, så upptäckte jag att knölen var helt borta dagen efter.

OlgaMaria
2015-04-23 12:05
#4

#3 Wow! 🙂 Sån brukar min svägerska få.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

GiraffTunga
2015-04-23 16:59
#5

Oj vad kul Juel. Gud kommer alltid o hjälpa.

You can not judge me unless you know me.

Woodland
2015-04-23 17:27
#6

Ja Juel, som du skrev " små kärleksbevis"!

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Annons:
[Juel70]
2015-04-23 18:26
#7

Jag ber att Gud ska skicka små kärleksbevis till er alla omvända medlemmar här! ❤️

Lilla Stjärna
2015-04-24 08:46
#8

Juel, fantastiskt!

" Men ibland gör Gud såna här saker bara :)  Små kärleksbevis kanske, eller att uppmuntra den troende av nån anledning.  "

Känner igen det där! Jag brukar kalla det "bonusgåvor"!  😍

GiraffTunga, ja Gud kan man alltid lita på! 🤗

# 7 Juel  -tack snälla du 🙂!

Upp till toppen
Annons: