Annons:
Etikettövrigt
Läst 1054 ggr
[Juel70]
2015-03-18 08:50

God morgon!

Tänkte på att vi sällan har en godmorgon-tråd 🙂 så jag startar en tänkte jag. (Eller så känner jag mig bara lite pratig idag)  Berätta gärna om vad som helst om din dag eller nåt annat.

Jag försökte kolla efter norrsken igår kväll när jag var ute med hunden, men såg bara stjärnor, men så läste jag lokalnyheterna och såg att man hade sett vackert norrsken norr om staden: 

Inatt hade jag lite budskapsdrömmar från Jesus/helige ande. Det är alltid lika underbart när man får dom.  Dom handlar mest om saker i mitt liv som Gud vill belysa. 

Livsfrågor som jag undrar över som jag får mer klarhet i, och vad jag gör "fel" eller rättare sagt, vad jag bör se upp med och rätta till i mitt liv.  och saker som jag bör vara uppmärksam på i det dagliga livet.  Jag brukar ibland vakna mitt i natten och skriva ner dessa drömmar, men nu orkade jag inte och dom kan snabbt försvinna ur minnet. 

Ha en underbar och välsignad dag!🌺

Annons:
OlgaMaria
2015-03-18 11:16
#1

Godmorgon! :) För ett par veckor sen såg jag en halo runt månen. Har aldrig sett förut och fattade inte vad det var, men det var otroligt vackert. Om man aldrig sett en skulle man nog bli väldigt förvånad över hur stor ringen är! Verkligen enorm! Fick googla mig fram till vad det var. Vårt internet är paj (men kan surfa lite från mobilen). Det kanske beror på solstormen. Läste att förra gången det var en sån solstorm som kastade sig mot jorden så var det många människor som förlorade elen. Hade en mysig stund med min tvååring imorse då han pekade i en bok och sa Jesus. Tack Jesus sa jag och sen sjöng vi spontant Tack, tack Jesus (kan ni sången?). Vi brukar sjunga den eller bara en halleluja-sång med bara ordet halleluja om och om igen. Så gulligt att höra honom sjunga! :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Juel70]
2015-03-18 17:40
#2

#1 Jag har också sett den en gång. Tror det var förra året. Såg vackert ut. Trodde först att det var nåt fel, eftersom jag inte sett det tidigare.

Barnatro
2015-03-20 07:55
#3

Godmorgon! Idag är det inte bara vårdagjämning utan även solförmörkelse och nymåne - Gud visar sin storslagenhet på många sätt. Idag har vi det jämngrått ute men igår hade vi en magisk vårdag - visst är denna tiden på året underbar! Vi såg de första citronfjärilarna, fälten är full av tranor och hela naturen ligger och väntar på att slå ut. Naturen är magisk, och så finns det de som inte tror på Gud.

Upp till toppen
Annons: