Annons:
Etikettövrigt
Läst 1015 ggr
GiraffTunga
2014-12-28 01:00

djur

Hej jag undrar vart djuren hamnar efter döden? Hamnar dom i Guds rike eller dör dom bara? Jag har starka känslor för rävar jag vet inte varför direkt jag verkar tycka om dom bäst av alla djur.. Jag hatar egentligen hur flesta människor dödar djur på dåligt sätt för att få massa päls och skinn för kläder? Det är synd om djuren tycker jag, så här känslig brukar jag inte vara men dom är nog det vackraste varelserna i jorden tycker jag.. men vart hamnar alla djur?

You can not judge me unless you know me.

Annons:
Woodland
2014-12-28 11:19
#1

Jag var själv mycket förtjust i ugglor som barn.  

Vi har diskuterat detta med djur och himlen förut som i denna tråd. 🙂

Är du vegan?

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

GiraffTunga
2014-12-28 15:21
#2

Nej haha det vill jag inte heller vara men ändå är det lite synd :)

You can not judge me unless you know me.

pirri17
2014-12-31 00:38
#3

Djuren hamnar också hos oss i andevärlden! T.o.m det jag såg på tv förlängesen att killen fick kontakt med sin mormor som hade hunden med sig genom ett medium!

Brunett

[Juel70]
2014-12-31 12:11
#4

#3 Bibeln säger oss att det är både fel och synd att tala med de döda, att dom inte kan ta sig hit.  Mycket tyder på att det är orena andar som imiterar bortgågna. Orena andar har också tillgång till mycket information om oss. 

I allafall Saul frågade en bortgången oren ande om råd och det slutade inte så bra.  Däremot ska vi få återse våra nära och kära nångång. Men det står inget om återförening. Vi förstår nog bättre när tiden är inne.

Upp till toppen
Annons: