Annons:
Etikettjesus
Läst 1181 ggr
GiraffTunga
2014-12-24 00:41

God Jul

Hej nu är det äntligen 24 december. Bästa dagen i mitt liv.. tänk er.. vår frälsare föddes denna dag! Jag har en sån konstig känsla i hjärtat klockan är 00.30 och jag bad precis till Jesus och om några timmar är det en hel dag med Jesus. Jag ska vara med han hela dagen. Hur kommer eran jul vara? Det är så mysigt men synd atr det finns ingen snö.. Men det gör inget.. För mig är julen inte bara presenter utan jag älskar julen otroligt mycket bara för Jesus föddes. Igår var jag i stan och det finns en stor vagn med jesus i när han föddes osv.. såg 2 barn kolla på vagnen och det var så fint för det var barn och det är vackert med barn som är så kärleksfulla med Jesus.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
Woodland
2014-12-24 08:33
#1

God Jul på dig också!

Jag har all anledning att vara glad. Vår familj skall fira jul tillsammans för första gången på fem år.   🙂

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

[Juel70]
2014-12-24 19:29
#2

God fortsättning på julen!

Underbart Woodland!

Jag fick chans att vittna lite för mina föräldrar och gissa om jag blev paff när min far frågade om jag ville be en bordsbön (Det händer typ aldrig) jättekul 🙂

GiraffTunga
2014-12-24 19:41
#3

Vad kul! Idag har jag firat jul med hela familjen.. Jag pratade med Jesus varje dag och nu ser vi på film.

You can not judge me unless you know me.

Upp till toppen
Annons: