Annons:
Etikettlivsfrågor
Läst 1072 ggr
twoodblue
7/11/13, 7:20 AM

Vart är Jesus och Gud?

Älskar en kvinna otroligt mycket, gråter varje dag för att jag förmodligen inte har chansen att vinna hennes hjärta. Om kärlek är det finaste som finns, varför svara Gud inte på mina böner och önskningar om chansen att vinna hennes hjärta. Jag säger ofta att jag älskar henne, men utan resultat. Vad ska jag ta mig till, jag orkar inte mer snart..

Beautiful Dreams…

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
KallaMigMimmi
7/12/13, 12:29 AM
#2

Ber om tålamod och kärlek till dig

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

twoodblue
7/14/13, 11:08 PM
#3

#2 Tack! =)

Beautiful Dreams…

Woodland
7/15/13, 7:45 PM
#4

Vill du att Gud skall göra denna kvinna kär i dig fastän hon inte vill det? Är det så du uppfattar Herren? Har du tänkt på att en relation med henne kanske inte är Guds vilja för dig?

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

twoodblue
7/15/13, 9:26 PM
#5

Det verkar som hon gillar mig, men ibland ändå inte, och då vill jag att Gud vägleder mig till att vinna hennes hjärta. Annars förstår jag inte poängen med allt som har hänt mellan henne och mig.

Beautiful Dreams…

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
siaames
7/23/13, 11:10 AM
#8

#5 Måste det finnas en "poäng" med allt som hände mellan dig och henne?

twoodblue
7/23/13, 11:16 AM
#9

Ja, för hon betyder allt. Det vet Gud, speciellt när han såg mitt sammanbrott förra veckan och hur ofta jag per till Gud .

Beautiful Dreams…

[Juel70]
7/24/13, 7:49 PM
#10

Jag är i en liknande sits. Känner en vän sedan många år och han är kär i mig, men jag är inte kär i honom. Han verkar inte ge upp hoppet, men tyvärr kommer det aldrig att bli kärlek mellan oss.

Tycker du inte ska hänga upp dig så extremt på henne, begränsa inte Gud, för han kanske har någon som är ännu mera perfekt för dig 🙂

twoodblue
7/24/13, 10:57 PM
#11

#10 Det kan jag förstå, men hon verkar ändå visa intresse emellanåt. Möjligt att Gud har andra planer för mig, men denna kvinna är verkligen inte perfekt, men ändå perfekt om du förstår vad jag menar :)

Beautiful Dreams…

Kaiia
7/25/13, 10:28 PM
#12

#5 Du vill att Gud ska vägleda dig, men du vill att Hen ska leda dig åt det håll DU vill. Hen kanske har en helt annan plan för dig!

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Upp till toppen
Annons: