Annons:
Etikettinspiration
Läst 919 ggr
[Razor197]
2013-05-01 06:30

Jeremy Riddle!

Jag vill dela en låt.. som jag själv inte hört förut..en underbar kristen låt…vilken röst..  wow…

Först drabbades jag av akut passion eller brist på passion, med tanke på hans hemskt "fina" röst!

Sen drabbades jag av han hemskt söta utseende.. och tänkte Jösses.. vad har jag gått miste om här i livet när det gäller kärleken??

Sen tänkte jag.. BARA KÄRLEK och PASSION… utan världsliga ting inblandade. Jag såg Jesus sjunga denna låt för mig samtidigt som han höll om mig av passion och kärlek UTAN 5+1

Då insåg jag kraften i denna låt och hur mycket jag längtar efter den fullkomliga kärleken, då jag blivit våldtagen och fråntagen min kärlek.

Denna låt fyller alla mina hjärt-kammare utan 5+1 och jag tackar Gud för att Gud är kärlek och att han vill mitt bästa och allas bästa som söker Honom. 

Lyssna på denna låt, så har du Jesus hela kärlek i ett paket. "Ryser fortfarande" Only for YOUhttp://www.youtube.com/watch?v=O5_Z3ZZYLDc&list=PLBCC1FE2DBF129661

Annons:
[Razor197]
2013-05-01 06:38
#1

Ja om  ni undrar hur jag kan skriva om 5+1 som kristen, så är jag inte mer annorlunda än någon annan människa som längtar efter passion, kärlek och bekräftelse, men det vet Gud redan om :) MEN det ska ju ske efter Guds vilja och fri vilja att följa Guds vilja i allt också.

[Razor197]
2013-05-01 06:45
#3

Sååå underbar låt.

OlgaMaria
2013-05-01 07:54
#4

Tack för att du delar med dig! Gud helar alla sår. Det kan ta lite tid men han helar oss alltid på ett fantastiskt underbart vis! Gud välsigne dig!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

OlgaMaria
2013-05-01 08:54
#5

Vill ge den här videon till dig. :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Woodland
2013-05-01 10:58
#6

Vi tillåter inte videoklipp i inlägg, däremot går det bra att länka till klippet.

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: