Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1081 ggr
[akumas7]
7/2/12, 1:56 AM

Bön för beskyd?

Hej Hej.

Jag undrar om ni har något bra förslag till en bön för att beskydda sig själv samt sin bostad och saker runt omkring oss? Jag har märkt att det är någonting här i min närhet som inte ska vara här. En mörk figur och jag vet ej hur jag ska bli av med den. Det började när jag började ställa frågor till min pendel…. Kan det ha med saken att göra? Har ni några förslag?

Jag är inte ute efter att få någon kritik eller onda ord. Jag vill enbart ha förslag och hjälp.

Hällsningar

Annons:
Camillhe
7/2/12, 3:01 AM
#1

Det funkar inte riktigt så i vår tro på Jesus, det finns inga magiska böner för speciella saker som löser speciella ting.

Utan vi ber Gud om Hans beskydd och har vi valt att ge vårt liv till Jesus så kan inte onda andar skada oss.

Enligt min tro så ja, pendeln och andra ockulta saker drar till sig onda andar, man öppnar dörren för dom och ger de tillträde tills ens liv.

Tror du på Jesus? Jag kan tyvärr inte ge dig ngn lösning mer än att läs i Bibeln, be till Jesus om Hans beskydd och be om tro.

Och gör dig av med alla ockulta saker i ditt hem.

Jesus säger: Om ni förblir i mitt ord är ni verkligen mina lärjungar. Ni ska lära känna sanningen och sanningen ska göra er fria. (Joh 8:32) och Den Sonen gör fri han är verkligen fri (Joh 8:36)

OlgaMaria
7/2/12, 7:36 AM
#2

Camillhe svarade bra! Vi väljer till största delen själva vad vi släpper in i och runt omkring oss och pendeln och andra saker släpper in onda andar. Vill du ha beskydd så lämna de sakerna bakom dig och vänd dig till Jesus och be helt enkelt om hans beskydd. Önskar dig allt det bästa!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: