Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1806 ggr
Ramiraz
2012-02-20 22:12

Till DIG

Fick till mig lite grann.. till vem det må vara.

Du brukar sitta ensam på ditt rum framför datorn och söka kontakt. Gud bara vänta på att du ska vända stolen och söka Honom och låta datorn vara.

Många kvällar har du gråtit och blött ner din t-shirt, lagt dig med sorgen för natten.

Vaknat, och kännt dig tom. Men jag finns här för dig. Det enda du behöver göra är att söka mig med ditt hjärta. Var tålmodig i ditt sökande och jag kommer att svara dig.

Annons:
karalf
2012-02-20 22:14
#1

hmm…

Ramiraz
2012-02-20 22:16
#2

Jag tror att det som menas med att vara tålmodig, är att BE. För i början är man kanske inte helt uppriktig i hjärtat. Det Gud vill är nog att öppna upp din tro, så att du kan ta emot.

indra-bus
2012-02-21 17:23
#3

Jösses de var nog till mig de.

Jag söker ibland men sen så blir de bara inte av.

Men på torsdag skall jag o min dotter börja sjunga i kyrkans Bastukör där alla oavsett röst får va med.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

OlgaMaria
2012-02-21 17:25
#4

Bastukör… det låter spännande :) :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

indra-bus
2012-02-21 18:05
#5

Ja visst. Förra året var de 60 pers med. Och i år fins de inga platser kvar såg jag i dag när jag kollade in om de var på torsdag de började.

Jag är alltid ute i sista stund med allt. jag trodde de började för en månadsen då jag ringde dan innan o skulle anmäla oss fick reda på att de började den 23 feburari.

Så de var nog någon mening i att vi skulle komma med.

De ska verkligen bli jätte kul. O tydligen är de ett bra sätt att locka folk till kyrkan :) :)

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

OlgaMaria
2012-02-21 18:45
#6

Vad härligt att du var ute i sista stund en hel månad för tidigt! Haha, ibland har man flyt! =) Det blir säkert jättekul och hoppas att du får något betydelsefullt med dig, fina relationer med människor och kanske Gud. :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annons:
indra-bus
2012-02-21 19:08
#7

Ja tack, de är jag säker på :)

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Ramiraz
2012-02-23 11:27
#8

Indra-bus,

härligt om det var till dig.Glad Det bara kom till mig så starkt att jag var tvungen att skriva ner det. <3

julklappen
2012-03-10 22:47
#9

Dessa ord var som gjorda för mig.(det känns så, när jag läser detta) Ramiraz.Tack för det.

Princess Grace
2012-04-17 10:00
#10

Tack för de orden!!! Glad

Upp till toppen
Annons: