Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1655 ggr
[Sophieeee]
11/17/11, 8:06 PM

Otrolig historia! :O

Hej alla! :) Tänkte bara dela med mig av denna.. jaa.. otroliga historia som hände min pappa när han, jag och min mamma var i Grekland på semester! ;) Tänkte först bara säga att min pappa är präst Glad

Ungefär en vacka innan vi skulle åka så blåde det väldigt mycket, pappa skulle öppna dörren och dörren flög på hans stortå. Han fick jätte ont och blablabla.. Man gör ju inget åt tår, så han fick lida med smärtan. Iaf en dag så åkte vi in till en by, till en liten kyrka. Pappa hade verkligen JÄTTE ont, så nu i efterhand så säger han att han bad till gud att han ville ha lite mindre ont. Men han bad bara om mindre ont, inte att de skulle bli helt bra igen!

Iaf, vi går ut genom kyrkan en stund senare, sätter oss i hyrbilen och kör mot hotelet. När vi går av bilen så känner pappa plötsigt att han inte har haft ont sedan vi gick ut ur kyrkan!!!

Helt otroligt enligt mig :O Så gud eller jesus, kanske finns ändå…

Annons:
Highness82
11/17/11, 8:16 PM
#1

Vilken fantastisk vittnesbörd, tack för att du delade med dig Sophieee!=)

Och jag skall tacka Gud för det som han gjorde för din pappa senare!=)

[Sophieeee]
11/17/11, 8:18 PM
#2

Varsågod :) Ja, de var en helt otroligt!

OlgaMaria
11/18/11, 1:23 AM
#3

Hihi kul! Gud bryr sig om våra tår också :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Sophieeee]
11/18/11, 7:47 PM
#4

Haha! =) Ja ;) Till skillnad från läkare! ;)

[Gesus]
11/20/11, 8:45 PM
#5

Varför bryr han sig om en ond tå, men inte om folk som lider av tex svält och krig. Eller med värre sjukdomar, cancer osv med mera, med mera?

OlgaMaria
11/20/11, 10:19 PM
#6

Guds välsignelser är tillgängliga men inte automatiska. Människan har en gång sagt nej till Gud och idag säger väldigt många människor nej till Gud. Därför är vår värld trasig för hos Gud finns livet. När vi söker honom kan hans välsignelser börja strömma in i våra liv på många olika sätt.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: