Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1340 ggr
Kia
8/24/07, 2:15 PM

Hej

Hittade hit av en ren slump :)

Åhhhh så mycket vackert Ni redan skrivit tror detta kommer bli jätte bra. Lycka till :)

Kram Kia

Annons:
Skadlig
8/24/07, 4:57 PM
#1

Hej Kia

Tack så mycket (jag tar alltid åt mig allt beröm ;)) hoppas att du finner sajten givande :)

Amiechan
8/24/07, 5:27 PM
#2

Det hoppas jag också att det ska bli bra här :)

Välkommen Kia :)

Kia
8/24/07, 5:30 PM
#3

Tack :)

Margareta
8/24/07, 6:56 PM
#4

Välkommen Kia… !

Detta är en liten sajt som motvikt till mycket annat som finns här på iFokus!

Vi har bett Staffan att få smyga igång, för att få lite stadga innan vi bjuder in allmänheten.

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

venuseva
8/25/07, 5:41 PM
#5

Det känns nästan lite hötidligt. Känner mig rörd när jag är här.

Margareta
8/25/07, 8:44 PM
#6

Vårt mål venuseva är att det ska vara lite motvikt till de sajter som visserligen säger sig vara andliga men väljer att vara det utan Jesus.

Vi som arbetar med den här sajten vill sätta Jesus iFokus både här och i det verkliga livet. Vi vill visa på hur det är att leva i tron på den uppståndne Jesus Kristus. Det är inte någon lätt uppgift, men vi har inga löften om att livet skall vara lätt, däremot har vi många löften om att få hjälp den stund vi behöver det. Dessa löften vill vi lyfta fram och förklara så gott vi klarar av det.

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Annons:
Celia
9/10/07, 1:52 AM
#7

Jag ramlade också in här av en ren händelse. Måste betyda något…

Massor av lycka till med allt härinne :)

Mvh, Cecilia

venuseva
9/10/07, 12:49 PM
#8

Välkommen Cecilia.

Celia
9/10/07, 4:00 PM
#9

Tack :)

Skadlig
9/10/07, 10:50 PM
#10

Personligen så är jag väldigt misstänksam mot "slumpen"
"Den goda guden spelar inte tärning" för att citera Einstein :)

Hur som helst. Välkommen hit. :)

Jag är något dislokaliserad med veckopendling osv men jag ska försöka vara lite mer aktiv. Förhoppningsvis så kommer det ett nytt ordspråk någon gång i veckan men jag ger inga löften :)

venuseva
9/11/07, 12:57 AM
#11

Tror också att det finns en mening i det som kan ses som en slump. En högre gudomlig ordning råder alltid i min värld.

Skadlig
9/11/07, 7:05 PM
#12

Man kan dock ramla in i trasslig retorik på det sättet appropå fria viljan osv. Personligen så tror jag definitivt på fri vilja. Allt annat skulle i mitt tycke leda till en guddomlig diktatur som jag inte tror att gud vill ha.
Jag tror nämligen att gud vill att vi ska älska honom och utan den fria viljan att göra fel eller att inte älska honom så kan inte kärleken finnas.

Tänk så välsignade vi är att kunna få känna kärleken. Tyvärr så är det inte alltid så att vi väljer rätt och det är då det dåliga händer i världen.

Amiechan
9/11/07, 7:16 PM
#13

Välkommen Celia =)

Ibland visar sig slumpen passa märkligt bra. ;-)

Annons:
miracle
11/20/07, 11:35 PM
#14

Hej!  Ny här jag oxå. Roligt med en sajt att diskutera den kristna tron på. Hoppas på en intressant fortsättning.

MiracleSkrattande

zzTCM
11/20/07, 11:41 PM
#15

Lycka till med sajten!

Upp till toppen
Annons: