Annons:
Etikettjesus
Läst 1563 ggr
kajsa56
3/21/08, 3:10 PM

Långfredag...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kommer vi nånsin att förstår hur mycket han gjort för oss.. !?

Annons:
Linn
3/21/08, 3:11 PM
#1

tror inte att våra hjärnor och hjärtan kan det.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Frualbertsson
3/21/08, 5:35 PM
#2

Håller med Mazarinrebus, det går inte att greppa hur stort det var. Jag fick en gnutta insikt när jag såg filmen Passion of the Crist. Alla säger att den är så grym, jag säger att den visar nog inte hälften av vad vår Herre gjorde för oss.

Hemskt att se, men tänk vilken kärlek! Jag nynnar på psalmen med texten …. ingen, nej ingen har älskat som Du!

Linn
3/21/08, 8:12 PM
#3

#2 Jag ville inte se den när den kom ut. Var inte kristen då heller. Jag såg den för ett par veckor sedan. Spolade förbi när dom misshandlade honom, mådde illa och klarade inte av att se eller höra det.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

kajsa56
3/21/08, 8:34 PM
#4

samma här när det gäller filmen.. köpte den för nåt år sen men kunde inte se mer än 20 min sen fick jag nog… klarar inte att se när människor skadar varann medvetet! även om det är film..

Frualbertsson
3/21/08, 9:10 PM
#5

inte jag heller har sett allt,,, satt bakom en kudde och lyssnade en bra stund.

Daydreams
3/21/08, 9:19 PM
#6

Jag har inte sett den och tänker inte se den. Jag vet inte riktigt varför jag är och var så avogt inställd till filmen men det är jag.

Annons:
rallykillen
3/21/08, 9:58 PM
#7

Jag firade långfredagen med att äta tårta på ett café med min lesbiska kompis Ann-Marie. vi bad hela tiden och hann därför inte äta tårtan som alltså smälte. men men! sånt är livet! sedan gick vi på åhlens, och sen på en strippklubb med blått ljus. Men sen hade vi inga busspengar så vi fick gå hem!! japp!! Penga mun

Skadlig
3/21/08, 11:22 PM
#8

#7 Hoppas att ni hade trevligt, lite synd på tårtan men ni kanske tyckte det var värt det ändå.

Personligen så har jag och Amiechan sysselsatt en del av kyrkans ungdomar så att deras föräldrar fick en lite lugnare långfredag.
Innan dess så var vi på en väldigt lugn och skön gudtjänst som Gisela Gyllensting höll i. Fritt berättat från johannes evangeliet och med en ensam trumpet som spelade mellan styckena.

Margareta
3/21/08, 11:30 PM
#9

Vi har bjudit kära vänner på middag och serverade faktiskt lamm. Det var ingen tanke bakom det - men vi kom på symboliken medan vi tog för oss. Lite märkligt…

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

rallykillen
3/21/08, 11:36 PM
#10

#9? vaaa är det sant? oj vad märkligt!! hände mig något liknande, en gång åt jag bröd och drack vin på kvälen! skumt va?

Margareta
3/21/08, 11:38 PM
#11

Ja det var skumt….

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Upp till toppen
Annons: