Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1083 ggr
Maria
4/14/08, 11:02 PM

Ett ljus för Engla

På många i Fokussidor så uppmanas att tända ett ljus för Engla och tänka på hennes familj. Tycker att vi kan göra det här också.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Vinga
4/15/08, 12:16 AM
#1

Eftersom vi oftast sover vid 21.00 och jag vaknar ungefär en halvtimme efter så tände vi ljuset 20.30 innan vi gick och lade oss samt bad en liten bön och hade en tyst minut härhemma…………….

Margareta
4/15/08, 3:12 PM
#2

Jag tycker vi kan ha Englas familj men också alla andra som drabbats av svår sorg för att barnen drabbats av galningar som förbönsämne!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

kajsa56
4/15/08, 9:15 PM
#3

ja det är fruktansvärt och djävulskt det som händer i samhället idag… tänker också på Nathalie härifrån Njurunda som mördades av sin sk pojkvän… träffade hennes mamma idag, vi var skolkamrater, och hon har grånat betydligt på de här åren.. så enormt tragiskt och onödigt när sånt här händer!!

Vinga
4/16/08, 10:47 PM
#4

Ja jag kommer att ha alla andra med i bön och åtanke. Det är så förfärligt sånt härGråter

lizzkulla1
4/20/08, 8:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

 i den lilla byn som jag bor i visste inte någon om detta med ljuset kl.21 fick ett s.m.s. från min dotter i ystad

så det var snabbt på mobilen-datan men kl. 21 tände vi 2 ljus för engla m. fam hos oss likaså hos min andra dotter och de 2 sönerna

LaVey
6/21/09, 10:09 PM
#6

#3

Hon träffade väl sin pojkvän på en kristen skola?

Annons:
LaVey
6/21/09, 10:10 PM
#7

Tänker på det här med Job.

Gud kanske bara prövar hennes tro?
Snart ersätter han kanske henne med ett nytt barn?

Upp till toppen
Annons: