Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1225 ggr
tinaoskarsson
2008-04-30 10:46

Sååååå tacksam

Tittade in på högskolans hemsida innan och såg mina resultat. Jag läser en utbildning på 180 högskolepoäng och nu har jag totalt fått 173,9 hp registrerade. Slutet är i sanning nära!

Är så tacksam att Gud har hjälpt mig genom studier och kriser så att jag snart får smaka segerns sötma. Jag, som blir den förste i min släkt som läst vidare, kan vara ett exempel för mina syskonbarn så att de förstår att de visst har kapacitet att bli vad helst dom vill. Det här är så stort för mig. Jag trodde aldrig jag skulle klara ut det.

Annons:
Skadlig
2008-04-30 12:21
#1

Kul att höra :)
Är det de sista kurserna nu den här terminen eller?

tinaoskarsson
2008-04-30 13:07
#2

Nu är det examensarbetet, två mattekurser o två CADkurs kvar (borde egentligen ha varit färdig till sommaren men lyckas nog inte riktigt med det) - totalt 41,25 hp. Totalt kommer jag alltså ha drygt 30 poäng mer än nödvändigt.

didis
2008-04-30 14:17
#3

Grattis!

Min tro är visserligen att du gjorde det helt utan gud (som vi ju har diskuterat i andra trådar) men prestationen blir inte mindre för det!

Jag är inte riktigt  hemma i bolognasystemet, blir det en kandidat eller magister?

tinaoskarsson
2008-04-30 15:31
#4

Tack! Det blir en kandidat. (Bara att dela med 1,5 så får du antalet "gamla" poäng)

Upp till toppen
Annons: