Annons:
Etikettlivsfrågor
Läst 2850 ggr
Linn
6/15/08, 8:40 PM

Löttorp till sommaren?

Är det någon mer än jag som ska besöka Elcas tältmöten på löttorp i sommar? Jag ska dit vecka 28 då det är gospel vecka med temat "Alla kan sjunga gospel!" Det hade varit ruskigt roligt att dela upplevelserna där med någon annan! Sedan predikar även Marcus Olson nästan hela sommaren där. Jag vet att jag tjatar en del om honom men det är något speciellt med honom!

Campingen 

Elca 

Gå in och kolla i programet! Det är verkligen värt att åka dit!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
tinaoskarsson
6/15/08, 9:11 PM
#1

Har inte bestämt mig för hur jag ska göra. Vi brukar vara där på sportveckan, eftersom min mans dykklubb är med då. Men i år vet jag inte om de ska vara med (undrar om de var med i fjol?). Hur som helst är sommaren ett öppet kort i mångt och mycket, men bestämmer jag mig för att åka dit så berättar jag det givetvis för dig! =)

Linn
6/15/08, 9:31 PM
#2

Dykning hade dom väl i alla fall förra året? Jag åkte hem på söndagen innan sportveckan förra året. Det hade som sagt varit riktigt kul att träffa någon av er där! :D

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
7/7/08, 4:43 PM
#3

Jag är på löttorp nu. Åker hem den 14e. Ingen som planerat åka hit?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

tinaoskarsson
7/8/08, 1:37 AM
#4

Nej. I år tycks det bli hemmavarande semester.

Margareta
7/8/08, 11:56 AM
#5

Hoppas Du rapporterar om hur Du har det Linn!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Skadlig
7/8/08, 3:12 PM
#6

Ja det hade varit kul att få en liten rapport om det. :)
Kanske något vi kan lägga upp som en artikel?

Annons:
Linn
7/25/08, 4:55 PM
#7

Någon artikel får jag nog inte ihop men jag kan berätta lite kort om hur det var.

När jag kom till Löttorp var klockan 22.20, 10 min kvar tills nattmötet med Marcus Olson skulle börja. Vi gick på mötet och traskade sedan bort till husvagnen. Morgenen efter fortsatte med morgon möte och jag kände mig så lugn! Jag gick inte på lika många möten i år som förra året. Vi var iväg en del på lite shopping och andra mys turer. Daniel var iväg med sina kompisar där och jag kände inte direkt för att följa med. Och det störde mig inte direkt att han inte följde med mig hela tiden, vilket det brukar göra vid sådana tillfällen. Jag har nog börjat ändra lite på mig.

Sedan på onsdagen var jag och Daniel iväg på en mysdag till Borgholm och köpte lite kläder. Vi båda fick ha tålamod med varandra, han hatar att kolla på kläder och det fanns sååååå många andra butiker jag ville gå in och titta i. Men det gick bra, vi blev inte irriterade på varandra och det var riktigt mysigt.

Mercy Gospel Choir var där och spelade den veckan, dock hade körledaren fått tvillingar så dom hade inte tid med någon kör för oss andra som ville lära oss sjunga gospel. Nästa år kanske :) Men till min besvikelse var det inte samma upplevelse som förra året. Men det berodde väl på att jag blev så tagen av allt på öland förra året och jag hade aldrig hört gospel live innan. Knappt överhuvudtaget. Så det var en underbar upplevelse då. Men det var bra i alla fall. :)

Sedan predikade inte Marcus så mycket den veckan jag var där men det blev allt några möten med honom i alla fall.

Det var sammandraget en för kort vecka men jag var fruktansvärt lugn under tiden där. Sedan ville dom ha kvar Daniel där en vecka till så jag fick köra hem själv. Kommer inte ihåg hur långt det var men jag startade 13.20 och var hemma 20.45 och då hade jag ca 20 min rast under den tiden… Så det tog sin lilla tid att komma hem och det var väldigt segt! Men min bil är underbar för den drar väldigt lite, lite mer än en halv tank gick åt.

Så det var en vecka med mycket lugn, egentligen för få möten och alldeles för lite sol. Väldigt givande för mig och Daniel och allmänt trevligt!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
4/10/09, 3:00 PM
#8

Nu är det snart sommar igen och jag längtar, längtar! till öland! Någon som har planer att åka dit denna sommaren?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
6/10/09, 7:16 PM
#9

Putteliputt.

Har för mig att någon annan härifrån var där i somras. Någon annan som ska till löttorp?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

maaro
6/10/09, 10:58 PM
#10

Jag vill gärna dit, men i år blir det ej, kanske nästa, om vi har skaffat oss en husvagn som jag hoppas på, jag vill ha en husvagn, men maken kanske.Glad

Linn
6/11/09, 12:54 PM
#11

Jag ska dit nästa sommar också :P Blir tredje året i rad för mig nu.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

inisklo
6/11/09, 5:49 PM
#12

Jag skulle gärna åka,men efter som jag är ensam o har hundar o katten…då är det lite svårt,att få "barnvakt"Flörtjust så här när "alla"tycks ha semester.

Men vem vet…

Linn
6/11/09, 7:31 PM
#13

ja… det är ju det där med djuren ja.. har inte hunnit skaffa mig enga än så det är rätt tomt här hemma utan djur. men så är det ju det om man vill åka iväg någonstans…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
maaro
6/11/09, 10:24 PM
#14

Jag har också hundar och katter, där av vill jag ha en husvagn för då kan man ta med sig djuren i allafall hundarna. Lite lättare att hitta en kattvakt en både och.

inisklo
7/24/09, 12:35 PM
#15

HEJ LINN!!!

Förvånad…oooo var tiden går fort.Är du nu i Löttorp Linn eller har du redan varit där???Hur som hels "kom"o brätta sen hur det var osv.

Ha det så bra…

maaro
7/29/09, 10:38 PM
#16

Nu har jag skaffat en husvagn så nästa sommar vill jag till öland.

Linn
8/17/09, 9:11 PM
#17

jag har varit på öland och det var underbart!

Fick min en ny vän och han och min sabos bror döpte sig. Hörde några riktigt bra möten. Var ett par artister där som var riktigt bra också. Kanske slänger in ett längre inlägg här senare.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Margareta
8/17/09, 11:41 PM
#18

Kul att höra Linn

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Upp till toppen
Annons: