Annons:
Etikettböneämnen
Läst 1136 ggr
Allamej
2008-06-17 00:32

Gud

Gud om du finns, Om du hör mig -Rädda mig

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
tinaoskarsson
2008-06-17 01:05
#1

Herre. Tack för att du ser in i våra hjärtan. Tack för att vi inte behöver förklara oss inför Dig. Du ser precis var vi står och hur vår väg sett ut fram till där vi är. Därför kan Du också visa oss en väg ut ur våra svårigheter. Tack för att Du har all makt i himlen och på jorden. Inga problem är för svåra för Dig. Tack för att Du hör och svarar på det brustna hjärtats suckar i förtvivlan. Tack för att Din arm inte är för kort. Tack för att Du ser Allamejs hjärta just i denna stund. Tack för att Du hör hennes bön och vill komma till hennes räddning. Jag ber Dig att hon ska få erfara Dig och Din väldiga makt. Jag ber Dig att hon ska få ett personligt möte med Dig, så att hon inte tar miste på att det är Du. Jag ber till Dig i Jesu namn för att detta ska ske. Amen.

Allamej
2008-06-17 01:14
#2

Tack

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

kajsa56
2008-06-17 01:56
#3

Amen - må så ske

sandra1977
2008-06-17 12:43
#4

rädda dig från vad allamej??

Margareta
2008-06-17 13:04
#5

Amen!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Daydreams
2008-06-17 19:32
#6

Jesus, jag lyfter upp min vän Allamej till dig. Tack att du ser henne och jag tackar Dig för att du håller henne nära dig, och bär henne igenom det hon går igenom.

Annons:
Upp till toppen
Annons: