Annons:
Etikettlivsfrågor
Läst 1405 ggr
Linn
9/17/08, 9:07 PM

Änglavakt.

Idag hade min pojkvän Daniel änglavakt. Han var ute och körde med bilen och så trillade hans glasögon ner på golvet. Han började gräva efter dom och i ett par sekunder tittade han inte på vägen. Han hamnade på andra sidan vägen och drog i vägräcket (detta var på tjörn bron) och hann kolla upp och komma över på sin sida vägen igen, precis innan mötande bilar började komma. Hade han inte kollat upp så pass fort och svängt över på rätt sida igen hade han krockat med en annan bil.

Daniel blev bara väldigt skakig och rädd och bilen fick en rejäl buckla och revor. Men han klarade sig och bilen är körduglig.

Tack Gud för att du ser allt som händer och vakar över oss.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
gigabyte
9/17/08, 11:43 PM
#1

vilken obehaglig upplevelse; och tjörnbron har jag ett obehagligt minne av ,jag låg i lumpen på KA4  79-80 en kompis o jag skulle åka till hans  hem ,men av någon anledning så fick jag en känsla att det inte skulle gå väl ,, jag blev orolig o konstig sa till vpl  håkansson , jag känner inte för det ,,mår faktiskt inte så bra ,, han muttrade lite ,,, på morgonen så fick vi reda på att bron rasat ,Håkans sån vrålade in i luckan ,jag kommer aldrig glömma hans tjönska dialekt ,för he### Anderssom bro f###n rasade o vid den tiden vi skulle kört   ,vi hade förmodligen varit bland offren, så varför blev vi sparade men inte dom andra ?

Linn
9/18/08, 4:32 PM
#2

Huwa! Tur att du fick den känslan då och inte var med bland offren.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Margareta
9/18/08, 7:58 PM
#3

Usch  vilken händelse.

Natten Tjörnbron rasade minns jag. En arbetskamrat förlorade sin bror. Jag arbetade på en stor arbetsplats och vi var inte nära vänner, men det påverkade mig ändå.

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

kajsa56
9/18/08, 8:23 PM
#4

#0 så skönt att det gick bra för din Daniel! tack för alla änglar som är verksamma runtomkring oss!

mumsan
9/23/08, 11:40 PM
#5

Ja det var verkligen änglavakt han hade. Verkligen en skakig upplevlese.

Linn
9/23/08, 11:46 PM
#6

Fick se bilen i helgen, den var inte snygg. Såg ut som att någon försökt öppna den med en gigantisk sånhära som jag har glömt bort namnet på.. Sådan man öppnar konserburkar med.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Margareta
9/24/08, 11:55 AM
#7

Konservöppnare?

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Linn
9/24/08, 11:45 PM
#8

Yepp! Där har vi ordet! Haha, undrar varför jag hade så svårt att få till det när jag hade ordet konservburk.. suck, jag var nog inte riktigt med igår när jag skrev det.Flört

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Margareta
9/25/08, 5:40 PM
#9

Det blir "tilt" ibland - så är det bara…Flört

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

[marion69]
10/12/09, 11:39 PM
#10

Uff, vad läskigt. Ja Gud var verkligen med där!

Jag var med om en rätt läskig sak, eller rättare sagt mina föräldrar, för några veckor sedan.

Dom var hos mig en tidig morgon för att fira min yngsta dotters födelsedag och sen skulle dom åka till Örebro. Jag kände mig lite orolig och såg i mitt inre på nåt sätt en krock med en lastbil.

Då blev jag rädd och bad till Gud att han skulle beskydda dom och skicka med änglar på deras färd.

När dom kommit hem på kvällen, så ringde dom mig och var upprörda.

Dom berättade att dom var SÅÅÅÅ NÄRA att krocka med en lastbil, men att dom i sista stund undkom en krock.

Då berättade jag för mina föräldrar den "syn" jag hade fått och att jag hade bett för dom. Gud var med dom, tack och lov, tack Jesus för det! \o/

Upp till toppen
Annons: