Annons:
Läst 1694 ggr
Linn
10/4/08, 7:40 PM

Filmer och böcker

Vi satt och diskuterade filmer och böcker här hemma…

Vad anser ni om left behind? Har ni läst böckerna/sett filmerna? Vad anser ni om dom? Bok serien ska tydligen vara på 12 böcker och det finns än så länge tre filmer. Någon som vet vad böckerna heter på svenska? Tänkte jag skulle se om jag kunde hitta dom och läsa dom.

Det ska också finnas någon film om Noaks ark, vet ni vad den heter? I dokumäntär version. De visar vad det är för sorts trä båten är byggd av och så vidare.

Någon annan bok eller film ni rekomenderar?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
dazzly
10/5/08, 6:06 PM
#1

Jag håller just nu på att läsa left-behind serien, hur bra som helst!! Jag är fast Oskyldig

har också sett två av filmerna, har den tredje också och ska se den när jag har tid ;)

tkr verkligen att du ska läsa dom böckerna.

Linn
10/5/08, 9:39 PM
#2

Läser du dem på svenska eller engelska? Vet du vad den svenska titeln är på böckerna? De två första filmerna finns här hos Daniels familj och en familj de känner har den sista filmen.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

dazzly
10/5/08, 10:59 PM
#3

Jag läser dom på svenska :) den första boken heter Lämnad kvar. den andra är "kärntruppen", den tredje som jag precis läste ut heter "Nicolae". Hr dom andra ocksp men har inte kollat vad dom heter ;)

dazzly
10/5/08, 11:00 PM
#4

säg till om du vill veta alla titlarna, så ska jag kolla det :)

Linn
10/6/08, 12:23 AM
#5

gärna det, så kan jag skriva en önskelista. ska kolla på adlibris om jag hittar dom där. vad heter författaren?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
10/6/08, 12:30 AM
#6

jag hittade 11 styken på adlibris.. men har ingen aning om i vilken ordning dom är i.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
dazzly
10/6/08, 10:42 PM
#7

det står i böckerna vilken ordning dom är i :) om du inte hittar så säg till.

Margareta
10/27/08, 11:39 PM
#8

Jag läser en bok av Elisabeth Sandlund just nu som jag tycker är fantastiskt bra.

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Linn
5/15/09, 11:13 PM
#9

Har precis sett de två första filmerna och är väldigt osäker på om det verkligen är film nummer tre jag börjat på. World at war heter den. Ska fortsätta spana på nätet nu och se om jag kan hitta vilken ordning de ska vara i men jag hoppas att någon är online nu och ser detta.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Upp till toppen
Annons: