Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1177 ggr
Linn
2009-01-27 16:45

Underbara 2009!

Jag mår så bra nu!

Jag har alltid pendlat mellan att må mer eller mindre dåligt men det här året alltså! Det har fått en sådan lysande start!

Idag fick jag förfrågan om jag ville ställa upp i skol SM tillsammans med en annan tjej från parallel klassen och representera skolan.

Så den 14-15 maj kommer jag tävla inom floristyrket i Lidköping.

Jag har blivit tillfrågad från en utomstående person om jag vill delta i ett projekt för att förnya tulpanernas framtid.

Jag har blivit tillfrågad att starta ett stort projekt på ett annat ställe, men det är för tidigt för att berätta vad det är än men detta kommer ske innan sommaren i sådana fall.

Jag jobbar på ett ställe med en underbar chef som bara öser beröm över mig hela tiden. Hon har tävlat väldigt mycket själv och jag lär mig mycket av henne så det är jag väldigt tacksam för.

Jag verkligen stormtrivs i våran lägenhet. Jag älskar att bo tillsammans med Daniel. Vi har kommit varandra mycket närmare och har lättare för att prata med varandra nu och vi värdesätter varandra mer nu sedan han gjorde slut i våras.

Allt i skolan går helt lysande, bara flödar beröm därifrån också.

Jag har precis hur mycket som helst att göra men det gör inget, för jag älskar det!

Och jag mår BRA! För en gångs skull mår jag BRA!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Margareta
2009-01-27 20:41
#1

Vilken underbar läsning Linn!

Det är bara att tacka Gud och fortsätta att be - han leder oss verkligen i varje steg.

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

maaro
2009-01-29 10:30
#2

Vad härligt Linn!

Upp till toppen
Annons: