Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1553 ggr
Maria
2009-05-08 15:23

OT. Dolda trådar

Vet ni att man ser när det skrivs inlägg i dolda trådar även om man inte längre är med. Så är nog inte tanken att det ska varaFlört

Jag ser t.ex på högerkanten i mina inlägg "Välkommen bumbleboo" men klickar jag där så har jag givetvis inte tillgång längre eftersom jag inte är med.

Men jag borde inte få se att det skrivs inlägg heller.

Kanske fel i systemet.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
OlgaMaria
2009-05-08 17:53
#1

Du borde nog skriva ett privat meddelande till Margareta om detta. Ingen annan kan göra något åt det.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Maria
2009-05-08 17:57
#2

#1 Ok , jag ska göra det… Jag bara tänkte att det kanske var av intresse för alla som är med i den "inre kretsen" att veta att det syns att det skrivs i vissa trådar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

krasivis
2009-05-08 22:22
#3

bumbelbo, jag bara undrar varför du inte ville vara med. Jag menar du når ju upp till kvlifikationerna. Och behver ju inte svara om du inte vill.

MVH ConradFörvånad

Maria
2009-05-08 22:40
#4

Jag känner att jag inte lever upp till förväntningarna på en god kristen på detta forum.

Jag är så trygg i min egen grundtro men jag är nyfiken och tycker om att bolla med tankar. Jag är inte främmande för oliktänkande och håller med i mycket därför platsar jag kanske på forumet men inte i den inre kretsen.

Jag tycker om att lära mig nytt och har uppfattningen att Gud har överseende med våra frågor och vår krokiga väg till sanningen.

Jag tror på hans vägledning och jag tror heller inte att han har något emot att jag ibland ser andra frågor och kan ta till mig en del utav det som jag tycker är gott.

Jag tror att Gud är vidsynt och har överseende med oss människor så länge vårt syfte är gott.

Ex. står HBT frågor mig varmt om hjärtat vilket ibland kan ses som kontroversiellt.

Jag kan tycka att den esoteriska tron som faktiskt också tror på Gud som skapare har vackra tankar.

Jag vill däremot inte bli kallad för ockullt för jag tar avstånd från mycket i new age rörelsen men jag har en stor förståelse för att det i vårt sekulariserade samhälle finns en massa sökande och om då vägen inte blir så rak så tror inte jag att Gud bryr sig.

Man måste närma sig människor med varsamhet när det gäller den Kristna tron.

Människor numera (ungdomar/barn) har  inte Kristendomen med som ämne i skolan heller. Gud är främmande för många.

Detta blev kanske lite luddigt och långt men det är ungefär så jag funderar och är gärna med som medlem på fokuset.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

krasivis
2009-05-08 22:51
#5

Fint svarat Tack

MVH Conrad

Maria
2009-05-08 22:55
#6

Tack själv Conrad Glad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: