Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1707 ggr
Mammi
5/15/09, 8:56 PM

Tacksamhet!

Jag känner en sån stor tacksamhet gentemot Gud som hjälper mig på livets stig, genom sorg och glädje!

Trots allt jobbigt jag genomgår just nu så känner jag ikväll en sån stor tacksamhet och glädje över allt som faller på plats i mitt liv, allt efterssom, och jag tror nog att det kommer att bli nåt bra av det här i slutänden!

Tack Gud!

Annons:
Mammi
5/15/09, 9:23 PM
#1

Ännu en vacker hyllningssång:

inisklo
5/15/09, 9:27 PM
#2

Det är härligt,att läsa va du skrivit.Att visa tacksamhet till Gud fast du har svår..där har man nåntig,att bita i.Det gäller,att man litar på han,att han alltid vill våran bästa,hur vi än känner o mår osv

Det är dom största saker som jag tycker allafall,att man lär sig var taksamhet är.Kram till dig Mammi

Juu…u..Gud är med dig

Han kommer aldrig att låta oss snava,halka eller falla,för han vakar alltid över mig.Han sover aldrig.Ps 121:3-4

Mammi
5/15/09, 9:33 PM
#3

Jo, det känns bra, trots allt!

Kram:Mammi

[KinaSylejmani]
5/15/09, 9:35 PM
#4

Jag blev så glad i hjärtat när jag läste ditt inlägg. Att känna en tacksamhet till Gud när man har det jobbigt är inte det lättaste kanske men man får liksom hopp när man känner tacksamheten..!

Mammi
5/15/09, 9:39 PM
#5

Va kul! ;-))

Jag känner mig så glad och tacksam just nu och känner verkligen att jag har Gud med mig, och därför vill jag dela med mig av den tacksamheten!

Kram: Mammi

Margareta
5/22/09, 1:29 AM
#6

Jag läser med glädje och vill dela den här sången av tacksamhet

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Annons:
Mammi
5/22/09, 11:38 AM
#7

Jättevackert! :-)

inisklo
5/22/09, 2:13 PM
#8

Jag vill också dela min tacksamhet till Gud o till er alla,det känns hå härligt,att vara med,med er.

Mammi…fast allt går genom dator,kan jag känna din omtanke om andra o din värme som strålar…enkelt vanligt språg som även jag kan

läsa o förstå…tack för det.

Nallen med hjärtan får en,att ler o bli glad..

KRAM!

Mammi
5/22/09, 6:02 PM
#9

Tack inisklo! Det värmer gott i Mammihjärtat! ;-))

evrekaw
5/23/09, 2:48 PM
#10

Kämpar på med att sluta snusa nu… Ber en bön när suget kommer… Nu litar jag på att han är med mig här… Klarade gårdagen, denna känns att bli tuffare…

Men jag känner att han är med mig… Extra bra under min meditationsstund… Oändligt tacksam för det direktkontakt jag känner då…

Jag kommer att klara det! Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[Hukanson]
5/23/09, 8:22 PM
#11

Det här kom upp när jag sökte efter en musikvideo som kunde uttrycka tacksamhet som jag upplever det ..:

Upp till toppen
Annons: