Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1239 ggr
inisklo
6/18/09, 11:18 AM

OM DU FICK BESTÄMMA?

Om du fick bestämma var skulle du ta upp för saker här i Jesus i fokus…jag menar grupper som vi kan skriva..

Annars är det väl alla som på nåt vis bestämmer..eller hur för vi får skriva lite av varje lite merFlörtockså..

Hur ser en bra Jesus sajt ut..tycker du?

Jag bara undrar..som vanligSkrattande

Annons:
inisklo
6/18/09, 11:20 AM
#1

ps…jag menar inte att sajten är dåligt,men kan vara lite mer olika saker eller…????

[KinaSylejmani]
6/18/09, 2:05 PM
#2

Jag tycker man kan ta upp allt från vardaliga saker till lite "större" saker. Nu kommer jag inte på något exempel med "större" saker men jag hoppas ni förstår vad jag menar. Det i vardagen kan vara nog så viktigt att också ta upp, tycker jag.

inisklo
6/19/09, 9:18 AM
#3

GladSå tycker jag också som du o det skulle vara bra om vi hadde nåt sånt i vådan sajt.Lite av varje som vi kanse kommer mer på…sen… eller väntar tålmodigt va andra "familje medl,"säger(skriver)

Jag tycker,att det skulle underlätta mycke för man har samma syn till livet osv,här i sajten.

Vi får be,att pappa Gud hjälper…att det bli rätt o bra o ännu mer hemtrevlig..osv

Man kan väll ha drömmar hur nånting kan se ut..eller?

Till sammans är vi starka…är det inte som kamp sång?Skrattande

inisklo
6/30/09, 8:38 PM
#4

Det här kan vara nåt,att börja med att skriva,nya som kommer.Kanse ni har ider var kan en kristen sajt "äta upp"mer än Bibels texter o annat kristendoms lära osv Vad väntar du att det finns här..Jag allafall tycker att det är helt spännande..hur nåntig kan utväklas….

Jag måste säga också att jag är inte nån sajt värd eller Medarbetare mer än du o så länge som Margareta Sajtvärd till låter mig skriva mina fria texter om allt och ingentig gör jag det.

Om nån annan är mot det då är det bara skriva o medd.det..då slutar jag plåga dig o andra…

kanse heh-heh…man måste kuna skoja också..eller hur..

Upp till toppen
Annons: