Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1562 ggr
inisklo
6/18/09, 9:27 AM

God morgon Sverige

God morgon allihoppa!Hoppas,att ni har fåt sova bra o  att ni är utvilade.

Det är molnig ute här hos mig,men rengnar inte o jag sov bra o känner mig utvilat o glad…Min väninna kommer hit i dag o hon ska hjälpa mig med ved o "städa"lite i tomten.

Allihoppa…GladHa en bra dag o Gud ska vara med oss…

Annons:
BattleBitch
6/18/09, 10:39 AM
#1

Godmorgon alla :)

Solen lyser med sin frånvaro, men så länge den lyser här inne så gör det inget … Har suttit och mediterat över vissa bibelställen så nu är man redo att ta sig an en ny dag med nya utmaningar.

Ha en underbar dag =)

[KinaSylejmani]
6/18/09, 2:00 PM
#2

God förmiddag!

Här i Vilhelmina är det uppehåll, solen skiner lite och det blåste lliiite, tyckte jag mig se för en stund sedan.

I morgon far vi hem till Skellefteå över helgen.

Hoppas alla får en bra dag och midsommarhelg!

Camillhe
6/18/09, 8:39 PM
#3

#2 Åh bor du i Vilhelmina, jag hade en kompis i Klimpfjäll som jag brukade tillbringa en del somrar hos som barn. Där är otroligt vackert:D

[KinaSylejmani]
6/18/09, 11:50 PM
#4

#3. Min man och jag bor i Skellefteå men han har jobb (en tills vidare tjänst) här i Vilhelmina, så jag brukar vara här på somrarna och jobba (tredje sommaren är jag nu inne på att jobba här). Tar då tjänstledigt från mitt ordinarie jobb i Skellefteå. Så när vi är lediga samma helg så far vi hem till Skellefteå. Annars när jag jobbar hemma i Ske-å så blir det bara på de helger min man kommer hem som vi träffas och då händer det ofta att jag har min jobbarhelg. Så detta sätt att jobba i Vilhelmina på somrarna är bra, för då hinner vi träffas lite mer.

inisklo
6/19/09, 8:45 AM
#5

KyssGod morgon…igen…

Det ser inte så bra ut i dag heller,men allt är under  kontroll o stel är man från allt jobb i går heh-hee men jag är på g…

Margareta
6/19/09, 11:06 AM
#6

Godmorgon på midsommarafton - idag är det en solig och fin dag!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Annons:
maaro
6/19/09, 11:09 PM
#7

God kväll får jag säga!

Hoppas att alla har haft en bra dag i dag, midsommarafton. Vi har haft bra väder, sol och sol, så skönt!

inisklo
6/20/09, 8:55 AM
#8

#7 kul för dig…erGlad

God morgon alla glada…o ha en bra dag….

Lite trött är jag i dag.Vi hadde det jätte bra i går o träffade många andra för vi var på våran föreningens midsommar fest..danssade ront midsommar stången osv…kvak-kvak

Det har rengnat mellan åt,men det gorde inget för ingen var gort av sockerFlört

Upp till toppen
Annons: