Kyrkan

God morgon Sverige

2009-06-18 09:27 #0 av: inisklo

God morgon allihoppa!Hoppas,att ni har fåt sova bra o  att ni är utvilade.

Det är molnig ute här hos mig,men rengnar inte o jag sov bra o känner mig utvilat o glad...Min väninna kommer hit i dag o hon ska hjälpa mig med ved o "städa"lite i tomten.

Allihoppa...GladHa en bra dag o Gud ska vara med oss...

Anmäl
2009-06-18 10:39 #1 av: BattleBitch

Godmorgon alla :)

Solen lyser med sin frånvaro, men så länge den lyser här inne så gör det inget ... Har suttit och mediterat över vissa bibelställen så nu är man redo att ta sig an en ny dag med nya utmaningar.

Ha en underbar dag =)

Anmäl
2009-06-18 14:00 #2 av: [KinaSylejmani]

God förmiddag!

Här i Vilhelmina är det uppehåll, solen skiner lite och det blåste lliiite, tyckte jag mig se för en stund sedan.

I morgon far vi hem till Skellefteå över helgen.

Hoppas alla får en bra dag och midsommarhelg!

Anmäl
2009-06-18 20:39 #3 av: Camillhe

#2 Åh bor du i Vilhelmina, jag hade en kompis i Klimpfjäll som jag brukade tillbringa en del somrar hos som barn. Där är otroligt vackert:D

Anmäl
2009-06-18 23:50 #4 av: [KinaSylejmani]

#3. Min man och jag bor i Skellefteå men han har jobb (en tills vidare tjänst) här i Vilhelmina, så jag brukar vara här på somrarna och jobba (tredje sommaren är jag nu inne på att jobba här). Tar då tjänstledigt från mitt ordinarie jobb i Skellefteå. Så när vi är lediga samma helg så far vi hem till Skellefteå. Annars när jag jobbar hemma i Ske-å så blir det bara på de helger min man kommer hem som vi träffas och då händer det ofta att jag har min jobbarhelg. Så detta sätt att jobba i Vilhelmina på somrarna är bra, för då hinner vi träffas lite mer.

Anmäl
2009-06-19 08:45 #5 av: inisklo

KyssGod morgon...igen...

Det ser inte så bra ut i dag heller,men allt är under  kontroll o stel är man från allt jobb i går heh-hee men jag är på g...

Anmäl
2009-06-19 11:06 #6 av: Margareta

Godmorgon på midsommarafton - idag är det en solig och fin dag!

/Margareta, sajtvärd för http://kolhydrater.iFokus.se
Bloggar om LCHF för oss som har svårt att gå ner i vikt på
Vägen till 65

Ger tillsammans med Bo Zackrisson och Sten Sture Skaldeman
ut LCHF-magasinet.
http://www.lchfmagasinet.se

Anmäl
2009-06-19 23:09 #7 av: maaro

God kväll får jag säga!

Hoppas att alla har haft en bra dag i dag, midsommarafton. Vi har haft bra väder, sol och sol, så skönt!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.