Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1499 ggr
inisklo
2009-06-05 20:04

Fredag!!!

Obestämd…var gör du i kväll?Hur ser din veckos slut ut?

Annons:
Santhe
2009-06-05 20:34
#1

Just nu väntar jag på att det ska bli mindre folk på Willys. Var förbi där för några timmar sedan och parkeringen var full så jag åkte hem istället.

Imorgon ska vi dinera på Bamboo och äta mongolisk buffé, där kan man nämligen äta LCHF utan att känna sig krånglig.

Vad gör du i helgen inisklo?

inisklo
2009-06-05 21:09
#2

#1 Jag har kanska mycke,att göra i trädgården om vädret bli bra.Nu har det rengnat så ,att man vill knappast gå ut med hundarSkrattandeJag har ingen körk.o bor på landet,att det är lite mer jobb,att ta sig härifrån.Buss trafick är ej den bästa o kompisar har lite annat osv

Vau…det bli säkert trevligt o spännande,med mongolisk buffe,men va betyder LCHF?

Santhe
2009-06-05 22:57
#3

lite kolhydrater och mycket fett. Kika in på kolhydrater i fokus.

inisklo
2009-06-05 23:15
#4

#3 Obestämd…hmyyyy….ok

Margareta
2009-06-06 12:25
#5

Jag kommer in nu istället och berättar om min lördag. Jag har varit ute i trädgården sen 8 - då hissade jag vår flagga - sen har vi ätit frukost och druckit kaffe - det är en tradition min man och jag har oavsett väder eftersom hunden skall rastas. Det finns parasoll, filtar och regnkläder…

Sen dess har jag tampats med vår tujahäck mot grannen - den är hög (väldigt hög) och har förväxt sig helt. Det är inte så lätt att vingla på en stege och försöka få det jämnt samtidigt. Jag klipper den gren för gren med en sekatör - eftersom jag varken orkar stå med elsax eller har lust att klippa den "efter snöre". Jag skulle aldrig få det så perfekt som det förväntas vara - därför passar min metod mig bättre.

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

inisklo
2009-06-06 13:46
#6

God morgon…eller rättare sakt…jaa..a..nå jag säger god förmiddag till ER alla…

Vädret här är jätte fin nu.Det var härligt,att vara ute med hundar.Har blockat lite blommor o känner nåt stort till Sverige…mitt hemland,men inte fosterland.

Jag ska ut o jobba…har latat mig här,men nu ska det klyvas ved..oh-hoh-hoo… är redan tröttFlört

#5 jag försöker hålla lite fast traditioner fast jag har ingen som skulle ta över..hmyyyyyyyyyy..

Annons:
Margareta
2009-06-08 02:20
#7

Nu är det redan måndag - även om det är tidigt på morgonen.

Hoppas vi alla får en bra vecka!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Upp till toppen
Annons: