Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1409 ggr
inisklo
6/18/09, 11:49 AM

Till dom nya medl.

Jag är kanska ny i sajten,(2 mån nåt så)men har märkt,att det har blivit kanska många nya medlemmar efter mig här  Jesus i fokus o det glädjer mitt hjärta Glado jag önskar er så hjärtligt välkommen till jänget o önskar,att ni trivs osv framot.

Ursäkta att jag inte har skrivit tidigare o som så många vet då bjuder jag alla skrivfelFlörtHa det så bra.

Mvh inisklo

Annons:
[KinaSylejmani]
6/18/09, 1:31 PM
#1

Tack för välkomandet!

Tycker det är en bra sajt och att den behövs.

inisklo
6/18/09, 8:32 PM
#2

#1    Glad jätte kul,att du tycker så också..för jag tycker det med..jag trodde,att du har varit med"jätte"länge..

Margareta
6/19/09, 12:09 AM
#3

Tack inisklo för att du tar hand om nya!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

inisklo
6/19/09, 8:37 AM
#4

Glad…#3 Margareta…har surrat så mycke nu,att har lärt mig nåt i surrandet…Tack till dig,att du finns..

Margareta
6/19/09, 11:05 AM
#5

Tack!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

inisklo
6/30/09, 8:22 PM
#6

Hej!Det är kul att du är med oss.Var inte blyk o skriva o fråga?

Det blir lite mer liv på så sätt.Vist förstå jag att det är sommar o osv men kanse du har lite funderingar o tankar osv.Skriv upp dom.Dom försvinner inte från datoren.. hmyy tror jag..

+ Att jag tror att det är alltid nån som kan hjälpa o svara o förklara osv.

Du behöver inte vara rädd för oss vi tänker inte äta upp dig :) Inte allafall jag hmyy ang. att äta.Jag känner mig hungrig..måste äta nåt annat än Guds ord.. ;) just nu o sen skriva mer.

Jag har också frågor..som jag kom på inte länge sen..i dag!

Då så känn dig hemma säger jag bara o menar det också o alla får tolkka hur man vill..som hemma hih-hii

Ps… vi ska trivas med varandra o ha respekt,men "normalt""prat"tycker jag är ok.Man behöver inte ta alltig så illa upp,att det bli magsår..har jag lärt mig.Eller man kan välja,att bli lärt av "alla"heh-hee…

Då så låt höras av dig…

Annons:
inisklo
6/30/09, 9:57 PM
#7

Hej nu igen…

Nu har jag ätit o är mätt o belåten+diskat o kom på att jag skriver till dig..(er).. lite "mat saker"var jag åt osv fammåt…

Allt var fin hackat eller rivet…

Kinakål/har inte haft det på länge.

Morötter/ge fin färg till hyn när man solar sen.

Vitlök/bra till blodet o man luktar så gott :)

Paprika(röd)/får tankar till hjärtat ;)

Persilja/Vätskedrivande

Blekselleri/Vätskedrivande

Gräddfil/vit som förlåtna synder

+ stekta bacon/en av min magens bästa vänner

+ stekta ägg/gott

Vatten o åter vatten/rensar magen säjs det

Ps…Gott var det när man blandar allt i ett…

Hundar(förstås..igen)har fåt köttbullar..o vilket liv det blev..ingen som var trött då..annas har dom bara latat där ute o solat :)

o sovit..utom då när nån går förbi.Då måste man hälsa ..helst så länge..att jag säger ett o annat

Då så… god kväll…

Margareta
6/30/09, 9:58 PM
#8

Härligt insiklo - det låter gott!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

inisklo
6/30/09, 10:48 PM
#9

Margareta…

Det var gott o ny luktar här vitlök(allafall jag) hejd vild,men det gör inget..Jag skrattar för det blev lite kvar i skålen med lock på…

Du kan gissa eller ana hur det luktar när jag nästa gång öppnar skålen :)

Jag tycker jätte mycke om vitlök o äter mycke det dagligen..hmyyy..därför kanse jag får leva ensam

Hah-hah-haa………

inisklo
7/11/09, 5:04 PM
#10

Förvånad…Är alla nya o många av "gamla"blyga,att skriva?

Hoppas att det är inte så…utan att det är sommar..som vi kan alla skylla på..att man vill inte sitta framför datoren..osv

Tungan uteJag tänker inte heller skriva här hela tiden jag tar också ledigt o det får ni också..då…

Ni slipper läsa va inisklo skriver..det är väl..kul..för ni är väl allafall nyfikna va hon nu har hittat på o skriva. Flört

Margareta
7/11/09, 5:32 PM
#11

Det brukar vara mindre trafik på sommaren, man vill vara ute helt enkelt och det är väl klokt

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Tvillingsyster
7/12/09, 8:50 PM
#12

Den här tråden har jag inte sett förut, men det är mycket goda och inspirerande saker du lyfter upp här, inisklo…..

Jag gillar vitlök med och är gift… så det kan inte stämma…

 bläpådig.gif 

eller hur?

FlörtGladSkrattandeCool

inisklo
7/16/09, 2:49 AM
#13

Tungan ute…håll liten avstånd…du har ätit vitlök nu igenSkrattande

Du har många roliga rondisar(smileys)Jag vill inte fiksa dom till den här "skrälle lådan"oooo var jag är trött på den här,men bätre det än ingen just nu.

Jag får börja skriva på natten, då när jag vill skriva, för det går så bra…

Jaa det är väl bra om man skriver lite av varje o lite si o så o plää plää då slipper "folk"surra över allt..heh-heh--dom har "hemma"allt som dom behöver.

Nej men sen när man skriver o diskuterar allvarligt då är det annat,o trots allt är det Jesus i fokus o på detta viset vill jag fatta livets frågor,o se allt i hans ljus osv…

Annons:
Tvillingsyster
7/16/09, 11:58 PM
#14

Förvånad…. men inisklo det som du skriver på natten försvinner inte på da'n…… men de hela försvinner kanske inte heller på natten innan du blivit färdig med det….. Är du en nattuggla som jag? Glad På natten är det ju mycket lugnare att skriva när man vet att det inte är så många som tränger sig in i cyberrymden. Då får man också läsa i lugn och ro vad andra har skrivit under dagen….. då har någon kanske hunnit skriva något intressant…. osv, osv…. Det enda som kan vara störande är om man är jätte sömnig…… :zz:

inisklo
7/18/09, 11:37 AM
#15

Obestämd…..Nattuggla…inte veta jag det..jag går ofta o tar mig lite tupplur efter kvälls mat o då kan jag bara komma upp när det är nån "behov" för mig eller resten av fam.

Det är iblad så,att man kan inte sova…värkar hela kroppen o knoppen osv.Jag är mer morgon människa.

Natten är skönt om man vill skriva eller tidigt på morgon om datoren fungerarSkrattande…men det är roligt om man kan "prata"med varandra mellan åt.Hoppas att mot hösten blir det lite mer så..o..lärorikt om bibels olika brättelsen..hur vi tolkar osv…som bibelkretsen osv.

Jaa en hal timme kvar.. i dator liv har jag bestämt mig o sen annat juks på dan.Jag har ingen speciel på dagen..lite jobb i tomten som vanlig.Det är allafall jätte härlig igen ute..hundar inte gillar såt värme.Dom har grävt upp lite blommor där o här för jorden är svalare o dom är såna grävmasiner dåda två.

Tvillingsyster
7/19/09, 3:45 AM
#16

I bibelberättelser brukar finnas många bottnar så olika tolkningar kan vara väldigt berikande…… nej, nu börjar jag känna mig väldigt seg……. 24 god natt…..

inisklo
7/20/09, 10:55 AM
#17

Tungan ute…det blev lite mer på 18.7.när jag skrev..lite då o då..kanse"lådamasken"försöker ta över heh-hee……

Va gullig sovande smileys…om ingenting annat blir man(jag)glad av bara dåm…

inisklo
7/20/09, 11:26 AM
#18

Förvånad….URSÄKTA ALLA NYA…DET GÅR KANSKA LÄTT,ATT SPÅRA UT FRÅN ÄMNEN..MEN NI ÄR VÄLKOMMEN ALLA FALL OCH JAG HOPPAS ATT NI INTE TA ILLA UPP,MEN SÅN HÄR ÄR "KRYDDA"OCKSÅ..SKRIVA LITE AV VARJE..ELLER???

MAN KAN PASSA PÅ O ÖNSKA,ATT ALLA "GAMLA"TRIVS HÄR MED..Glad

ATT VI ALLA TRIVS O HAR DET SÅ BRA MED VARANDRA,MEN INTE GLÖMMA ATT VÅRAN GENSAMMA "NÄMNARE"ÄR JESUS…

inisklo
8/28/09, 11:11 PM
#19

Glad….Kul att det har kommit så många nya till oss.Jag har inte skrivit på jätte länge innan dag för datoren har surat,men ny är jag här igen…kanse tyvär till några,men är med allafallFlört

                                 lika livlig som för heh-heh…Tungan ute

                                 jaa.a…ibland…

Tvillingsyster
8/29/09, 8:59 PM
#20

Vi är 261 just nu….. Du var här igår Inisklo….. roligt Skrattande

Annons:
inisklo
8/29/09, 9:51 PM
#21

# 20 Förvånad…oi har du märkt det?heh-heh-hee

 Datoren fungar just nu,men hur länge…redan nu på kvällen har jag haft BARA PROBLEM…Pläää

Tvillingsyster
8/29/09, 10:12 PM
#22

Hejsan Inisklo…… det var så länge sen….. vi får nog be för din dator eller… Obestämd

inisklo
8/29/09, 11:51 PM
#23

Oskyldig…hih-hii…helre,att jag har möjlighet,att köpa egen så fort som….?????Den här datoren kunde jag slänga till vatten fåglar om den var min…Skrattande

Inte en enda dag sen jag börjat med datoren har den fungerat bra hela tiden som jag är "inne" i den…alltid nåt…

Kääk o kääk Flört

Nu tänker jag stänga hela "lådan"o vi får se när jag har lusten,att "besöka"folk lite här o där…igen…

Tvillingsyster
8/30/09, 12:30 AM
#24

Oskyldig…… vi får be för en ny dator till dig….. en egen….Skrattande

inisklo
9/4/09, 1:11 AM
#25

Skrattande…hih-hii..Tack..vi gör så…Oskyldig…kul…

Tvillingsyster
9/5/09, 12:08 AM
#26

Glad….. jag ber för det varje kväll och ibland på morgon också…. Cool

inisklo
9/8/09, 12:55 PM
#27

Cool…..Skrattande…..tack…tack…Glad

men har du inte läst där i förbönstråden…jag behöver hjälp till mer viktigare saker just nu…så att "säga"…läs där..tack

Annons:
Tvillingsyster
9/17/09, 12:02 AM
#28

Förvånad……… Oskyldig……….. Tyst……. i förbönstråden… det har jag aldrig sett….. få ta reda på det….

Upp till toppen
Annons: