Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1664 ggr
inisklo
2009-06-22 08:47

MÅNDAG

God morgon o god fortsättning till den här dagaen.

 Ute här hos mig är det så gråt o solen håller sig gömt.Den har varit framme mellan åt i helgen,men det var rengnit nästan…FÖR MYCKEObestämdmen va kan inisklo göra för det eller nån annan…

Annons:
krasivis
2009-06-22 10:40
#1

Godmorgon! Här har vi strålande solsken och det verkar bli en riktig sommardag! Hoppas att solen hittar till dig också idag inisklo. Gud välsigne dig önskar

krasivis/Bettan

www.krasivis.se

inisklo
2009-06-22 11:09
#2

#1   Glad….hmyyy…tack krasivis…va glad jag blev…o tro eller ej men  jag (vi  alla här heh-hee)har solen framme nu o dom har lovat,att det håller så  här fint..värmen har redan stigit upp till 20+ kul…

milky
2009-06-22 14:30
#3

Sol, men alldeles för mulet för att åka ner till stranden med en god bok.

Kanske imorgon……

inisklo
2009-06-22 15:11
#4

#3 hej milky…  Skäms när min väninna åkte hem tänkte jag,att forsätta jobba lite i tomten,men jag har fasnat här o läst lite var ni skrev förut..Det var kanska het "potatis" när ni skrev om homosexuella o kyrkan,präster,att vigas osv…

Men ..nu går jag ut o jobba…Tungan ute..hej då….

maaro
2009-06-22 15:43
#5

Hejsvejs!

Här skiner solen så härligt!!!!

Sitter vid datorn på jobbet, har rast en stund. Snart ska jag gå in till barnen igen.

ha en bra dag, Kram

inisklo
2009-06-22 18:01
#6

#5 Hejsvesj!Min syster hih-hii…GladJaa..a jobb har jag glömt helt..va kan det vara?Rast har jag haft hela dan…glömt bot hel vag jag skulle göra?Flört

Annons:
inisklo
2009-06-23 00:28
#7

Det har varit så intresant,att läsa lite av varje som ni har skrivit för ut o i dag o skriva lite var man själv tycker o tänker osv…Glad

Jag gjorde middag o lät köttgrytan vara på spisen o "mjukna"läste lite osv och sen blev jag så sömnig o tänkte att ta liten tuppislyr innan maten…

Jag somnade o säkert har jag sovit en timme…Jag kommer förbi köket o hör,att köksflekten är på..farför var första frågan innan den äkkelpekkel lukten har borrat sig i min näsan……Rynkar på näsan

ooooooooo inisklo vilken vimsipimsi du är..du glömde köttet..o det rökt från grytan o det luktade o innan jag kunde hella vatten till grytan..kääk-kääk

Där var min middag o det luktar apa än fast fönster är öppet o det är minst 4 tim sen..

Men härligt dag har det varit i sin helhet…

Tack till er o God natt..Oskyldig

Upp till toppen
Annons: