Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1553 ggr
maaro
2009-07-14 15:14

Tisdag

Hejsan!

Då var det tisdag idag, hoppas att alla ha det bra och att solen tittar fram, som den gör hemma hos mig, så nu ska jag gå ut i den.

Kram på er alla mina syskon.

Annons:
Tvillingsyster
2009-07-15 03:43
#1

Solen tittade fram emellanåt här i Vetlanda trakten och det var någorlunda varmt också…. Glad

Margareta
2009-07-15 11:12
#2

Vi hade sol och någon regnskur igår - idag lyser solen från klarblå himmel, det ser hoppfullt ut.

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

inisklo
2009-07-15 12:01
#3

GladKram på dig också maaro…förrästen får inga bröder nån kram av dig?hih-hii…

Det ser att bli minst lika fin o härligt dag som i går.Har hunnit rasta hundar här mellan skrivandet.Dom ska vara ute i tomten sen när jag blir fädigt här med datoren.

Va dåååååååååå tisdag!Här blir man "vilsen"var tvungen o kolla alla möjliga almanackor o mibil osv

ONSDAG ÄR DET NU..ONSDAG 15.7.

NAMNSGAG OCH GRATTIS

RANHILD=DE STYRANDE GUDARNA OCH STRID

RAGNVALD GUDAMAKTER OCH HÄRSKARE

'

DAGENS TÄNKTVÄRD:

DET ÄR STOR LYCKA ATT VETA ATT EN ANNAN MÄNNISKA BEHÖVER EN

Margareta
2009-07-15 14:36
#4

Idag har vi sol från blå himmel

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

inisklo
2009-07-16 02:25
#5

Tungan ute…i går var det si o så att skriva,för det börjar bli vanligt,att när jag vill vill inte dator..men nu går det som dans…o måste passa på o skriva nu..när ska jag sova?

Jag är inte så trött för igår har jag inte jobbat nåt ut,utan jag har vilat hela dan o solat o stickat o väv lite.Orkade inte jobba med trädgården..fast jag hadde det i tankar o där fick den stannaSkrattande

Jaa..a..det är nu 16.7.min före detta "laglig ex"fyller år i dag.Han har varit min ex sen hösten 2oo1,men vi är vänner…men jag tror inte,att jag har kunnat det utan Guds hjälp..ObestämdOskyldig

NAMNSDAG OCH GRATTIS:

REINHOLD=HÄRSKARE ELLER GUDAMAKTER

REINE=KORTFORM AV REINHOLD

DAGENS TÄNKTVÄRD:

NÄR DU TYCKER ATT NÅGOT ÄR VIKTIGT-GÖR DET!

maaro
2009-07-16 11:38
#6

#3 Jo alla mina syskon får en kram av mig, bröder och systrarFlört

Annons:
inisklo
2009-07-16 14:04
#7

Glad…tack…maaro det värmer o gör en glad..är det sånt kämpe kramObestämdatt orka med tex.ved osv oi oi oi jag har mycke kvar..nu ska jag ut o jobba..har haft annat hela förmiddan.

SkrattandeHej o hå

Tvillingsyster
2009-07-16 19:07
#8

Idag är det torsdag och solen skiner. Nyss såg jag och min man hur grannens sonhustru kom bärandes ett nyfött barn och gick in. Vi vet ännu inte om miraklet är en flicka eller pojke… så nytt är saken… den 13:de var denne fortfarande inte född….. vad fort allting går numera!

Nosy Neighbor

inisklo
2009-07-16 20:24
#9

Glad…miraklet…härligt…min väninna blev mormor förra året just den 16 fast i november.Hon heter Mira…kom på att dom kanse tog namnet jut av det…miraklet?Vet ej.."måste" fråga när jag träffar dom..

Va roligt smileys du har där..jag blir "avis"

Tvillingsyster
2009-07-16 22:00
#10

Inisklo, om du gör följande får du smileys med:

1. Klicka http://overnaturligt.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=e4f53540-eb12-40bb-ab22-749e807a4420&GroupId=20740075-7f5b-46ef-bf5e-89e4e3cce2df&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup …. då kommer du till Smileybanken i sajten övernaturligt iFokus.

2. Välj din smiley med musknapp2 och då kommer upp en fyrkant med olika valmöjligheter. Välj Copy/Kopiera med musknapp1.

3. Klicka pilen <- (högst upp till vänster på skärmen). Då kommer du tillbaka hit.

4. Markera/klicka på textrutan där du vill ha din smileys.

5. Klicka på Klistra in och då poppar upp en fyrkant/ruta.

6. Klicka i fyrkanten/rutan på Allow access 2 gånger.

7. Klicka igen på Klistra in. Nu har du fått din smiley där du ville ha den.

2

PS. Du kan ta en kopia på de här om du tror att du glömmer bort det.

Ja det är härligt med bebisar…..

Upp till toppen
Annons: