Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1880 ggr
inisklo
6/18/09, 10:54 AM

MIDSOMMAR

Jaa..a den är väll sommarens höjdpunkten,till många?

Hur firar du Midsommar helgen?

Jag får önska en trevlig midsommar till Er alla.Glad

Annons:
inisklo
6/18/09, 11:08 AM
#1

Jag får gäster…min väninna är sommaränkan o kommer hit i morgon.Det blir våran tredje midsommar till sammans.Kul…SkrattandeHon få träffa också andra mina vänner för några har haft jobb tidigare midsommar,att…

Det bli "god"mat o bätring för livetGladprat o prat o prat o skratt förstås.Sen åker vi lite ront om länet osv kul…hon kör jag har ingen körkort ,ännu minre bilTungan utecygel,men vi är båda så tunga,att min cygel skulle inte klara av båda..heh-hee bra att den klar av mig..jaa.a men jag har min mammas gamla cygel som hon kan låna..om hon vill..

Fast kanse är det lika bra,att inte planera så mycke..det kan bli..????Man får låta det bli som det bliOskyldigo hejs svejs…

inisklo
6/19/09, 8:54 AM
#2

GladSolen…är framme i gen…va kul

FlörtNu är det bara hålla tummen upp,att det skulle hjälpa hålla vädret fintSkrattande heh-heh-hee…

Margareta
6/19/09, 11:05 AM
#3

Jag firar traditionell midsommar på en gård 4km från där vi bor. Vi reser stång och dricker kaffe. Här på landet är det många traditioner kvar.

Glad midsommar på er allihopa!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

inisklo
6/20/09, 9:13 AM
#4

Glad#3…Min väninna o jag var nu med  dom andra här på landet o haft tradionell Svensk midsommar..kvak-kvak ront stången osv.

Vi har varit hos min andra väninna o vi har haft så kul på alla sätt.Det är så"varmt"innombods när man har sina"älsklingar"ront om sig.

Idag blir det sån lata lungna hem dag…värkar dröja innan solen kommer fram…Obestämd

fortsätningen kommer………..

inisklo
6/22/09, 8:54 AM
#5

MÅNDAG…midsommar helgen över o den var den bästa på jätte länge..trots att det har rengnat kanska så där iriterande mycke.Vi kunde allafall sitta ute mellan varvena o äta o njuta av solen…

Så var det min midsommar 2009Glad

Upp till toppen
Annons: