Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1510 ggr
inisklo
6/25/09, 7:45 AM

Torsdag...

God morgon..sovit gott..Obestämd

Jag vet inte nu om jag har sovit så gott,men sovit har jag allafallTungan ute

Torsdag..vad ska man hitta på idag för bys?

Nå kanse lika bra,att göra nåt nytta efter morgon promenad med hundar?

oooooooohhhhhhhooooo …klippa gräs..inte med nagelsaxks…nääääähhhhhhh jag har gräsklippare,men inte själjgåande så måste jag hjälpa till lite gran.Obestämd

Ha en bra dag..för det tänker jag haGlad

Vi kanse "hörs"senare på dan?

Annons:
Margareta
6/25/09, 10:27 PM
#1

Mörda sniglar kan jag tänka mig att göra - jag gillar dem inte när de äter mina växter och då kan jag sträcka mig till mord!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Maria
6/25/09, 10:27 PM
#2

Jobb, jobb, jobb, och nu lite datorFlört

Snart är det semester tack och lov…

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

inisklo
6/25/09, 11:28 PM
#3

#1 Här som jag bor har vi haft mycke mörda sniglar,men dom har inte än kommit till migFörvånadStällen är ungefär 1km lång o förra året var dom på väg hit..har redan kommit till halv vägs.Jag Har inte hört nu om dom finns kvar,för min väninna vill inte säga till mig nåt för jag är mot,att dödaObestämd…men o andra sidan som sakt dom har ej hunnit hit..hoppas,att dom aldrik hinner hit heller o jag har inte sätt nån…än…

#2 Säker är det härligt,att få semester osv när man jobbar utan för hemmet..till mig är alla dagar typ lika..semester året om..Men du har också jobb hemma trädgård+allt annat..kvinligtFlört

inisklo
6/26/09, 1:30 AM
#4

Snart är torsdagen slut o den kommer aldrig mer till oss.Hoppas,att din dag har varit sån bra dag,att du inte behöver ångra nåt. Oskyldig

GOD NATT OCH TACK FÖR I DAG.

Margareta
6/28/09, 1:41 AM
#5

God natt inisklo - även om det är lördag nu

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

inisklo
6/29/09, 10:39 AM
#6

Tiden tycks gå fort var man än gör eller inte gör.Är det bara att jag är lite äldre än i gårSkrattandeDet är väl lika till alla..ibland allafall..

Iblan tiden går så sakta så sakta..allafall om man väntar nåt,eller ej har just nåt,att göra.

Jag tycker,att det finns bara måndag morgon o sen är det redan fredags kvällFlörthuppsan..eller hur?

Jaa…jaa… nu ska jag ut med dom 4-benta o sen får jag väll gå runt tomten o se var jag ska göra..va känner jag,för att göra.För jag har så mycke,att göra…tex.plocka ogräs,klyva,klippa gräs osv..ObestämdO när jag har gåt runt i tomten då är jag redan trött Flört

Jag kom på,att jag har inte badat…jag kanse går o sola o bada..bada o sola…jaa.a va roligt det låter till mina egna öronSkrattande

Jag skriver sen hur denna dag blev.

Annons:
Upp till toppen
Annons: