Annons:
Etikettkyrkan
Läst 2588 ggr
inisklo
6/27/09, 2:24 AM

Lördag

ooo boj…när jag har varit vaken sår länge.Huvudet känns som just sparkat fotboll.Håller på o bli riktigt risigt som nån gammal..inte vet jag..bil..

Lika bra o säga God natt o det var trots allt trevligt dag.

Tack!

 God morgon alla nattuglor hih-hiiOskyldig

Annons:
Camillhe
6/27/09, 2:30 AM
#1

Kan inte du aktivera din sajt så man kan kontakta dig?

Om du inte vet hur man gör förklarar jag gärna.

inisklo
6/27/09, 3:12 AM
#2

Obestämd…kan man kontakta mig nu?Har kollat o ändrat lite.Vill du försöka nu ?????

Camillhe
6/27/09, 3:18 AM
#3

jepp nu har du aktiverat din sajtSkrattande

inisklo
6/27/09, 3:21 AM
#4

Förvånad

inisklo
6/27/09, 9:14 AM
#5

Solen skiner o jag har sovit som sombi…eller nåt som liknar.Jag kunde inte börja sova innan 2 nåntig.
Halssen är som tjok rör med isolerin o rinner i ögonen och allmet är det såååååå….därTungan utekänner mig mer som tåget har kört över mig,men måste vara här o skriva några rader…måste o måste..jag vill..

På söndagar har jag ledigt från datan,det är mitt lilla tid riktigt helt o hållet till Gud..hundar kan vara med för man måste ut med dom hur det än är här hemma.SkrattandeNej men då öppnar jag inte äns datan o försöker undvika allt"jobb"här ute o inne,inne o ute.Så har jag gort sen jag fick datoren som låns.

Då så mina med människor…

Trevlig lördag till er alla, från oss alla Flört

maaro
6/27/09, 7:48 PM
#6

TACK TACK!!! Min lördag har varit bra, sol och sol så skönt, har åkt hoj och ätit GLASS!!!!Glad

Vi ska ev grilla i kväll igen och bada med hundarna!

I morgon blir det bad nästan hela dagen, det ska bli ca 30 grader och då måste hundarna bada vara nära vatten.

Kram på er alla mina syskon!

Annons:
maaro
6/27/09, 7:49 PM
#7

Ps glömde säga att jag just nu lyssnar på HILLSONG!!Flört

inisklo
6/27/09, 8:04 PM
#8

#7 Hej!va kul..åka hoj…det är många år sen när jag var med i hoj åkning…Ny kommer tankar o minnen till den "goda"tiden,att vara med.
Ny det skulle vara omöilig,att äns komma på hojnTungan uteär så tungt,att hela hoj skulla välta omkullObestämd,men o andra sidan cyklar jag o det går braSkrattande

Mina hundar ligger ute o "solar"dom tycker också bada.

Jag har mått så där…plää orkar inte just annat.

Ny kom min väninna jag ska ut.

inisklo
6/27/09, 11:35 PM
#9

" Lilla syster och systrar" det tycks bli mer o mer systrar till mig..o det är kul..men det kanse är inte så kul om jag först tro,att jag har en bror som är en syster eller än syster som är en brorOskyldigjag vill ha en bror eller bröder…………..Skrattande

Nu säger jag till er,att jag var vaken så långt inne på små timmar,att nu är inisklo helt(nästan)slut i kroppen o knoppen o tänker gömma sig under..nehe..inte sängen..utan undet täcket o sova.God natt o TACK!

I morgon är det min vilo dag från den här lådan..så att hejs vejs..på  måndag är jag med igen om Herren till låter..

Härligt söndag till dig  (er)önskar jag redan…Glad

Margareta
6/28/09, 1:43 AM
#10

Sov gott insiklo och klok vana att vara datorfri på söndagar - det skall jag fundera över!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

inisklo
6/29/09, 8:20 AM
#11

#10 Jag har inte mått så bra o har sovit kanska mycke o vilat,att nu var jag uppe innan tuppen..jepp..o börjar bli bätre också tack o lov..

Det har gått jätte bra,att låta lådan va på söndagar helt.Tänker också ha bestämda tider med lådan.Ett par timmar per dag,eller så nåt..typ…Gladpå morgon o på kvällen..

Men i natt när jag vaknat 3 tiden har jag kollat på en gång,att den var kvar heh-hee FlörtKunde inte sova mer då..här sitter jag o skriver o läser osv Trodde,att klockan var mer när jag vaknat..har hajat de nu just att oj så tidigt uppe..nåååå..man kan alltid gå o lägga sig  igen..klockan är barnet än..

Men som "alla"sa förut,att tiden rinner bara i väg när man sätter sig framför datoren trodde jag inte..inte att tiden får vingar..inte alls,att man kan sitta här så länge osv…juu..juu…Flört

maaro
7/5/09, 1:01 AM
#12

Ja då är snart denna lördag slut.

Idag har jag varit på bio med min man och son, det var roligt. Sen har jag varit yte med hundarna och vad har jag gjort mera, hm… jo jag har klippt halva gräsmattan, tomten är på en så där 6000 kvm, så det finns lite att klippa, vi har även varit till min mammas grav och snyggat till den.

Godnatt, Gudvälsigne er!

inisklo
7/11/09, 4:39 PM
#13

Förvånad…maaro igen är det lördag…en vecka har gåt som bara vips vips o borta med vinden.
Förvånad…oooooooo så stor tom…jag har lite över 2000 kvm som jag inte orkar klippa på en gång.Oftast delar jag det till 2 eller 3  om gångar innan det är färdigt.Du har väll sånt gräsklippare,att du kan sitta o köra?

Jag har blockat blåbär i dag o lite i går också.Det är kanska svalt ute i dag o i veckan har det rengnat.Nå inte på tisdag.Då har jag o min väninna målat våran(samfällighettens)pumphuse.

Jaa..a har också städat hela stygan o byt vatten i akvaariet o köp nya växter dit o fiskar.Den(2st) är mina tv.Bästa natur program kommer därifrånSkrattandeKatten fattar ingenting om det eller bara inte brys sig om det..han är för gammal…Hundar kommer o kollar när jag säger att vill fiskar ha mat..dom svans viftare tror alltid,att dom får mat..Ny får dom äta ute..blåbär..Flörtjuu dom "älskar"blåbär o vill äta..gärna… det som jag plockar.

Annons:
Upp till toppen
Annons: