Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1473 ggr
mumsan
2009-07-31 21:46

Europakonferens på Livets Ord

Härrligt!

Vi satt och tittade på webben: ett möte med Göran Skytte, en glad och rolig och eftertänksam predikan. Han är så bildlig i sitt tal.

Kan man ha det bättre en fredag kväll med nygrillat kött och en härrlig predikan.

Vi såg videon på Livets Ords webb. Det är bara att välja bland alla möten.

Annons:
OlgaMaria
2009-08-01 13:28
#1

Vi var där på Göran Skyttes möte. Det var helt enormt! Publiken var som tokig. Skrattade och applåderade precis hela tiden. Jättekul! :D

Sen var vi där i tisdags på Kong Hees eftermiddagsmöte också. Jättebra! Igår kväll såg vi kvällsmötet med OAS-rörelsens Hans Weibrocht (reserverar mig för felstavning). Det var en riktigt bra predikan om att det är Jesus och jag och inte jag och Jesus. Jag följer Jesus. Det är inte Jesus som ska följa mig. Så bra!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Margareta
2009-08-01 16:45
#2

Jag hörde Hans Weichbrodt (tror stavningen är rätt) på OAS i Borås. Då handlade det om att Gud använder oss även om vi själva inte tror vi räcker till.

Ulf Ekman predikade på OAS så de byter talare med varandra numer.

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

mumsan
2009-08-01 22:43
#3

Göran Skytte ska komma till Edsbyn där det ska bli en 10dagars fest/konferens med många församlingar som samarbetar och flera predikanter och körer.

Det ska bli roligt att komma ut och träffa andra kristna runtomkring i landet.

www.komochse.se

www.mediaplayer.livetsord.se

Hannybee
2009-08-02 21:21
#4

Ooh, nästan så jag också måste kolla. ;) Var på väg att åka dit emd det blev inte så…

Margareta
2009-08-03 11:52
#5

Göran Skytte är Guds gåva till den sovande kristenheten.

Jag tror inte att någon kristen kan lyssna på honom och gå hem oberörd.

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Upp till toppen
Annons: