Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1449 ggr
Woodland
8/7/09, 9:44 PM

Be för våra trossyskon!

Kyrkan i  Pakistan   Gråter

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Annons:
OlgaMaria
8/7/09, 9:53 PM
#1

Bra att du länkar!

Det är vidrigt!! Vi måste be!

Jesus hjälp de kristna i Pakistan! Jag ber att de här attackerna ska leda till att fler kommer till tro på Jesus och får se hans under i Pakistan! Jesus ge de kristna i Pakistan av din frid som övergår allt förstånd!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Medlem
8/8/09, 12:57 PM
#2

Jag som muslim fördömer det som händer i Pakistan. Islam lär att bokensfolk (kristna och judarna) skall beskyddas och de får utöva sin tro fritt. Profeten Muhammad sade "Den som skadar en kristen eller jude så har han skadat mig".

Vi får också inte glömma att be för de kristna kvinnor i Egypten som konverterade till islam och som utsätts för förföljelser av kyrkan som Wafa Kostantin, en fru till en ortodox präst som vi inte vet vart hon är idag efter hon lämnades till kyrkan. Och Kritstin och Mariann som lever gömda för sina familjer. Och Kristin Masri Qulini som kidnappades efter hennes konvertering till islam. Det finns fler exempel men det är inte rätt tid så jag ber Allah beskydda våra kristna bröder i Pakistan och överallt samt att vägleda de muslimer som begår såna handlingar. Ingen ska behöva utsättas för våld och förfljelser för att man har en annan tro.

Filosofia
8/8/09, 3:38 PM
#3

Ja, låt oss be för alla som förföljs och har det svårt.

Upp till toppen
Annons: