Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1480 ggr
maaro
9/3/09, 9:02 PM

Torsdag kväll

Hejsan!

Vad gör du denna kväll?

Jag tog mig i kragen och satte mig nu en stund vid datorn, var ett tag sedan som jag hade tid att sitta här. Mycket nu på kvällarna när man åter jobbar och barnen har läxor och aktiviteter.

Ha en fortsatt bra kväll, Jesus älskar oss!

Kram Maaro

Annons:
inisklo
9/3/09, 10:30 PM
#1

Obestämd…hmyyyyyyyyy….Hej!jag håller på med datoren o har bara jobbit med den här gamla skrällen.Plääääää…tappar nästan lusten va det som typ heter dator heh-hee…

Roligare,att handarbeta…håller på med en dyk,eller sitta o titta natur tv(akvariet)…det rengnar…ute…vilken tur,att inte inne…Skrattande

lusnar också radion o bäst…i kväll kommer i gen kalavangnen o imorgon den BÄSTA kalavangs pratare…MARKUS TOTTE PIRRO..han har så monga namn som han raddar ut…oooooooboj vilkken människa…WoW…jag skulle lyfta hatten om jag hadde…lysna ni också åtminstonen i morgon p4 o p3 så där tio tiden på kvällen…

maaro
9/10/09, 8:04 PM
#2

Ja då var det torsdag igen!

Jag 'är såååååå trött! Har varit vaknen i natt igen, min ena hund är sjuk, inge skoj alls, hoppas att han blir frisk snart.

Margareta
9/12/09, 12:34 AM
#3

Jag har fått in 10 000:e medlemmen på Kolhydrater iFokus - det känns lite svindlande.

Utan Kif hade jag aldrig startat Jesus iFokus. Man blir beroende av iFokus efter ett tag.

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Upp till toppen
Annons: