Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1920 ggr
Fyrpihls
2009-09-30 00:33

Hjälp om förbön

Idag när våran David lekte med en kompis på skolan som heter J**** A********,
som går i sexan, så busbrottades de lite och plötsligt fick Jonas Jätteont i armen.

Han bara vred sig i smärtor och jag fick skjutsa honom för vidare färd till Sjukhuset.
De röntgade honom och såg att han hade en fraktur på överarmen nära axeln…
Men de såg också en cysta där på överarmsbenet och det var denna som hade försvagat
benet så att den gick av…
 
Så nu ligger han inlagd för utredning och jag vill gärna ha hjälp i förbön för honom….

(När man läser på nätet så är det första man hittar som stämmer överens med detta något som heter
Osteosarkom, och det är en form av skelettcancer som oftast drabbar barn mellan 10-15 år.)

Jag vill verkligen Ropa till GUD om nåd och barmhärtighet över Jonas…. Det FÅR inte vara något allvarligt. Han är en sån underbart go unge… hela familjen är underbar.. de har MÅNGA barn… men ett barn har de redan förlorat…. 
 
Bed om att det ska vara något som är lätt att åtgärda!!
Vi vet ju att GUD har ALL makt…. All makt, och jag vill ROPA till honom nu….
Snälla hjälp mig….

sprid gärna detta så vi blir många som ber i alla kyrkor i hela sverige, och andra länder också….

GUD HÖR BÖN

Annons:
Margareta
2009-10-01 00:51
#1

Gud vet vad pojken heter och hör bön.
Vi sparar hans nanmn i det fördolda tycker jag.

Herre förbarma dig!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

maaro
2009-10-03 19:47
#2

Jag ska be för pojken och hans familj!

[marion69]
2009-10-11 23:19
#3

En tanke…. kanske det var Gud som låg bakom att han fick en fraktur också, för att man skulle hitta cystan. Jag ska be för pojken och familjen!

Fyrpihls
2009-10-14 18:20
#4

vill bara tala om att vi nu kan tacka Jesus… Det var bara en helt ofarlig cysta och han är utom all fara… tack JesusGlad

[marion69]
2009-10-14 18:43
#5

vad skönt att höra! :o)

Upp till toppen
Annons: