Annons:
Etikettsånger
Läst 2854 ggr
Camillhe
5/3/10, 3:33 PM

Musik tips för dig D C Power:D

Tyckte vi kunde ha en ny tråd. Ville gärna dela med mig av ett par sånger som betyder mycket för mig.

Annons:
Highness82
5/3/10, 3:40 PM
#1

Detta är också en underbar musikvideo som jag vill dela med mig först och främst till dig DC Power! :D

OlgaMaria
5/3/10, 3:47 PM
#2

:)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[dcpower]
5/3/10, 3:48 PM
#3

OJ, vilka FINA man blir ju tårögd:D:D jag skule oxå vilja dela med mig av några låtar jag tkr om men vet inte hur man gör.:):)

OlgaMaria
5/3/10, 3:52 PM
#4

:)

Om de finns på youtube kan man bara kopiera in adressen där det står Video-URL. :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Camillhe
5/3/10, 3:53 PM
#5

När du skriver ett inlägg så ser du längst ner en rad där det står video-URL och där kopierar du in länken.

Det här är den sista sången jag vill visa dig idag iallafall:) Men den handlar om DIG!

OlgaMaria
5/3/10, 3:55 PM
#6

:D Det finns så många bra låtar….

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annons:
[dcpower]
5/3/10, 4:00 PM
#7

tack, va snälla ni e det e ju nästan så man blir tårögdSkrattandeGlad det känns väldigt bra å va härinne å känna gemenskapen:):)

Highness82
5/3/10, 4:02 PM
#8

Den här låten är ju egentligen till för alla människor, jag tycker den är så fin! =) Men eftersom du är nyfrälst dc power, så vill jag ändå rekommendera den här låten extra mycket till dig!:)

Och även jag vill hjälpa dig att länka låtar, så jag ger en beskrivning.  När du skriver i rutan "kommentera inlägget" så finns det under den rutan två rutor, den rutan högst upp är till för att länka bilder, och den heter: "Bifogad fil" och så kan man bläddra och lägga upp bilder som man har sprat på datorn. Den under heter "Video - URL: och där kan du klistra in den länken till låtar som du tex. finner på youtube.  Lycka till och Gud välsigne dig!

OlgaMaria
5/3/10, 4:03 PM
#9

Ska också försöka sluta nu … hehe…

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

OlgaMaria
5/3/10, 4:05 PM
#10

Emmanuel  är ett av Jesus namn och det betyder "Gud med oss". :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Highness82
5/3/10, 4:16 PM
#11

Här kommer ännu en bra låt till dig DC Power! Så du har något att göra nu i eftermiddag! =)  Låten heter: He is Lord!

[dcpower]
5/3/10, 4:26 PM
#12

tack så hemskt mkt:):) jag ska oxå dela med mig några av de låtar jag tkr e bra på youtube

Highness82
5/3/10, 4:43 PM
#13

Ja det är du välkommen att göra dc power! Skrattande Länka på!Skrattande

Annons:
[dcpower]
5/3/10, 4:52 PM
#14

här kmr det om jag gjort rätt alltså

[dcpower]
5/3/10, 4:52 PM
#15

nej, det blev inte rätt:(:(

[dcpower]
5/3/10, 4:53 PM
#16

jag undrar om det står "dela" på youtube e det där man skriver in de olika siffrorna å bokstäver hit på URL där det står dela på youtube?????

Highness82
5/3/10, 4:59 PM
#17

Nej du kopierar själva adressen till videon, och klistrar in den i Video URL! :)

[dcpower]
5/3/10, 5:04 PM
#18

Oki, jag ska försöka

[dcpower]
5/3/10, 5:10 PM
#19

tack för tipsen nu ska jag gå å jobba syns efter fyra men jag e ändå inloggad här när jag kmr hem ska jagn lyssna på de här låtarna ni skickat till mig:D:D

Highness82
5/3/10, 5:21 PM
#20

Både den här låten och uppträdandet är enligt mig både sevärt och hörvärt. Tycker att den filmen säger så otroligt mycket, och den får mig att känna sådan tacksamhet och kärlek till Jesus. Jag rekommenderar denna till dig dc Power. Se den sedan när du har kommit hem från jobbet!

Annons:
[dcpower]
5/3/10, 6:26 PM
#21

den här filmen va JÄTTEBRA, jag känner mig ännu mer dragen åt jesus efter jag såg den här filmen:D jag har aldrig känt nått liknande:D TACK

Margareta
5/17/10, 10:35 PM
#22

Man kan se den här filmen många gånger…

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Upp till toppen
Annons: