Den här låten är ju egentligen till för alla människor, jag tycker den är så fin! =) Men eftersom du är nyfrälst dc power, så vill jag ändå rekommendera den här låten extra mycket till dig!:)
Och även jag vill hjälpa dig att länka låtar, så jag ger en beskrivning. När du skriver i rutan "kommentera inlägget" så finns det under den rutan två rutor, den rutan högst upp är till för att länka bilder, och den heter: "Bifogad fil" och så kan man bläddra och lägga upp bilder som man har sprat på datorn. Den under heter "Video - URL: och där kan du klistra in den länken till låtar som du tex. finner på youtube. Lycka till och Gud välsigne dig!
tack för tipsen nu ska jag gå å jobba syns efter fyra men jag e ändå inloggad här när jag kmr hem ska jagn lyssna på de här låtarna ni skickat till mig:D:D
Både den här låten och uppträdandet är enligt mig både sevärt och hörvärt. Tycker att den filmen säger så otroligt mycket, och den får mig att känna sådan tacksamhet och kärlek till Jesus. Jag rekommenderar denna till dig dc Power. Se den sedan när du har kommit hem från jobbet!
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.