Annons:
Etikettkyrkan
Läst 3007 ggr
[dcpower]
2010-05-14 14:19

hjälp mig jag tror nån ond ande försöker lura mig

det e såhär inatt drönmde jag om 2012 å denna värls avslut plötsligt (jag kmr inte ihåg vem) så sa dom att jag skulle dela på talet å då blir talet 6 det har jagv ALDRIG tänkt påm så jag fick till mig ett budskap å 121212 blir ju tre alltså talet 666 från början säger man ju bara 2012 12 21 men så tar tar man boert 20 å vänder 21 till 12 så det blir 121212 å därmed talet 666 när man delar tror ni den va budskap från ondfa elr goda makter???? ifall jag måste be Gud rena rummet tacksam för svar kram dcpower

Annons:
OlgaMaria
2010-05-14 14:36
#1

Hur kände du dig när du vaknade/i drömmen?

Jag tror inte du behöver vara rädd i alla fall, även om det skulle vara några onda krafter i farten. Du får be Gud att han ska beskydda dig när du sover. Jag ber för dig också. Gud är med dig. Det är alltid bra att be om beskydd för sitt rum och sina drömmar oavsett.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Hallifax
2010-05-14 14:44
#2

Det där med siffrorna tror jag inte du behöver oroa dig för. Om man bara letar efter ett tal (som 666) så kan man hitta det precis överallt. Du skriver ju själv att du får ta bort 20, vända 21 till 12 och sedan dividera det med 3 för att få 666.

Om man får ta bort tal, vända på andra tal och sedan dividera så kan man hitta 666 precis var som helst. Jag tror bara du hade en dröm om 2012. Är det något du är rädd för?

[dcpower]
2010-05-14 14:44
#3

jag kände mig som ett fråge tecken VF jag fick til dom här siffrorna jag menar det e ju inte direkt några bra betydelser i talet 666 sen drömde jag andra drömmar som e ABSOLUT förbjudet med jesus som jag inte vill ta upp här  där oxå  tanken på dom onda krafter som e rasande å frustrerad efter jag lämnat dom så gör dom allt för att jag ska häda Gud medf tanke på det där med jesus somn jag inte vill ta upp å detb där med talet:(:( jag skulle ALDRIG gett mig in på satanism

[dcpower]
2010-05-14 15:03
#4

tack för att du ber för mig:):) det känns som precis nån försökte få mig till den onda sidan  med tanke på 2012 å den hemska å vedervärdiga situatíonen med jesus så har jag börjat förstått vad det betydde å det känns inge kul.#2 nej jag e inte rädd för 2012 jag har mig egen teori å den e jag inte alls rädd för det kmr å bli bra i slutändan den teorin tog för mig flera timmar å lista ur å få sammanhang i:):)

[dcpower]
2010-05-14 15:08
#5

och jag vänder mig till kristna personer INTE skeptiker jag vi9ll inte ha svar från skeptiker eftersom jag sett hur de har försökt pracka på så var vänlig å respektera det så xdet inte blir onäödigt med tjafs i tråden därför vänder jag mig till kristna

Hallifax
2010-05-14 15:11
#6

#5

Jag försökte bara hjälpa dig, men det ska naturligtvis inte hända igen.

Annons:
OlgaMaria
2010-05-14 16:17
#7

Det är garanterat ilskna krafter i farten med tanke på vilken radikal förändring du gjort. Ibland får vi stå ut med den striden ett tag, men var inte orolig. Gud tar hand om dig och han vet att han vunnit striden. De onda krafterna är bara skitstressade och arga och försöker göra allt för att få dig tillbaka. Du får be mycket och läsa Bibeln. Och vi ber för dig här. Du får berätta det du vill för de i kyrkan också så att de kan be för dig.

Gud, jag ber för min vän dcpower. Jag ber att du ska beskydda henne och hjälpa henne med allt. Jag ber att hon inte ska drömma några knäppa drömmar utan bara bra drömmar. Tack för det stora verk du har gjort i henne, jag ber att du ska fortsätta föra henne ännu närmre dig. I Jesu namn, Amen.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

OlgaMaria
2010-05-14 16:23
#8

Hur har det gått med de olika sakerna du ville göra dig av med? Har du fått undan allt sånt nu?

Vill också berätta något för dig om andlig krigföring (att stå emot de onda makterna). Det är bra att vi ber om beskydd, att vi ber emot dåliga drömmar m.m., men det mäktigaste vapnet är när vi bara lovprisar Gud. Ta 5 minuter då och då till att bara berätta för Gud vad underbar han är, att du älskar honom, vad bra han är, osv. Tacka honom för att han räddat dig osv. Det onda står inte ut med att lyssna på detta. Kanske kan det kännas svårt att be så ibland, men du kan träna på det. Man måste göra det för att lära sig det. :) Stor kram!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[dcpower]
2010-05-14 16:48
#9

ja, jag har inte vetat vad jag ska elda upp dom här sakerna utan att hela skogen elr lägenheten brinner upp så jag har lagt dom i källaren långt från mitt rum men nu kom jag på att vi har en grill nere vid sjön där ska jag elda upp dom här sakerna när det blir fint väder fäör n u regnar det å då brinner det inte det så bra. Tror ni det här va ett budskap från jesus/Gud elr tror ni det va dom onda makterna d.v.ls satan å hans demoner jag e inte såp duktig än vilka drömmar som kmr från vilka. Skule Gud verkligen ge en dröm där han säger att man ska dela upp tolvan så det blir 6 alltså från 121212 till 666 det kanske betyder satans sista strid elr så e det satan som försöker vilseleda. En jätestor kram till dig från mig/dcpower

BattleBitch
2010-05-14 16:52
#10

#9

Jag är övertygad om att det inte kommer ifrån Gud.

Hade det kommit ifrån Gud så hade du kännt frid, vart lycklig och inte kännt obehag som du nu gör.

OlgaMaria
2010-05-14 16:57
#11

Jag tror inte heller att drömmen var från Gud.

Jag tror att Satan inte vill att du ska göra det av med grejerna. Det kan kanske vara lite strid pga det. Det kanske kan bli jobbigt att göra dig av med det, men gör det! Jag tycker du ska fråga någon i kyrkan om de kan göra dig sällskap. Det tror jag de jättegärna vill. Kram!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Camillhe
2010-05-14 17:07
#12

Hej Dcpower, det är bra att du berättar hur det går för dig. Theresia har sagt mkt bra saker och jag vill bara förstärka att du inte behöver vara rädd. Du är skyddad av Jesus och Han är mäktigare än alla onda krafter. Titta på videon som Highness la in i tråden musik för dig dcpowe, den visar så tydligt hur Jesus beskyddar dig fullt ut eftersom du nu har valt Honom.

[dcpower]
2010-05-14 19:15
#13

tack för alla svar:):) jag tror óxå satan vill ha kvar dom där grejjerna så att jag fortfarande ska dyrka honom men jag tänker inte dyrka honom nått mer!!!! han måste ha varit JÄKLIGT smart å tagit upp det där med 2012 för det e så många som pratar om det å då såg han säkert sin chans å försöka få mig å dyrka honom men det tänker jag som sagt INTE göra!!!!

Annons:
OlgaMaria
2010-05-14 20:49
#14

:) :) :) Du är en sån härlig tjej!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[dcpower]
2010-05-14 20:56
#15

tack du e snäll du oxå:) ikväll ska jag på ungdomscafe i pingstkyrkan om 50 minuter åker vi för det börjar kl 8 det ska bli SÅÅÅ kul jag riktigt längtar:D:D

OlgaMaria
2010-05-14 21:09
#16

vad kul… tänkte att jag skulle fråga om du skulle iväg. Hoppas du får en toppenkväll. Är så glad för dig att du hittat en kyrka som du trivs i!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

BattleBitch
2010-05-14 23:14
#17

# 13

Ett tips är att sluta svära. Jäkla(Djäkla) är en form av Djävulen.. Du åkallar aldså Satans namn varje gång du svår.. Bara en lite tanke :)

Woodland
2010-05-14 23:32
#18

# 17

Du kallar dig själv för "bitch".  Ordna med det först innan du ger dig på DC.

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Mona22
2010-05-14 23:42
#19

Babe In Total Control of Herself Flört

Woodland
2010-05-15 01:27
#20

Jag köper inte det.

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Annons:
Hallifax
2010-05-15 01:44
#21

Ordet bitch syftar väl ändå i grund och botten till en hund av honkön -- även om det kanske oftast används som ett slanguttryck.

Mona22
2010-05-15 08:47
#22

#21 jo det är tikar som kallas bitch.

När jag hör det ordet tänker jag min en tjej med bestämda åsikter som ingen kör över. Jag är nog också en bitchSkrattande

Woodland
2010-05-15 16:08
#23

Tillåt mig att rätta er i och med ordet är skrivet i mitt modersmål.  Ordet anses som extremt olämpligt och är en förolämpning när den används i tilltal till en person. Det är inget som är positivt, mer liknande svenskans "hora" eller "slampa".

Det är absolut inte lämpligt för en person som anses sig vara en "kristen" att använda det ordet.

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Mona22
2010-05-15 16:11
#24

¤23 nu var det ju inte detta tråden handlade om , men detta ord är nog försvenskat som många andra. Jag med många andra ser inte det som något negativt utan som sagt, en med bestämda åsikter som man står för.

BattleBitch
2010-05-16 13:17
#25

Kul att vissa hakar upp sig på mitt namn.

Mona är den som har rätt. Namnet visar att jag har gått igenom många strider med mig själv och folk jag trode jag kunde lita på… Men nu är jag starkare än någonsinn och har total kontroll, så ingen kan komma o försöka sätta sig på mig eller försöka krossa mig eller något sådant.

Nåväl. Det var historian om mitt namn. Back om Topic :)

BattleBitch
2010-05-16 13:18
#26

#18

Jag ger mig inte på någon, utan ett tips i all välmening.. Om man nu vill bli av med Satan så ska man ju inte gå o ropa på honom. Eller hur? :)

Margareta
2010-05-17 22:39
#27

Det är nog första gången jag håller med dig BattleBitch.

Svordomar hör inte hemma någonstans egentligen. Dåligt ordförråd fick jag lära mig som barn.

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: