Annons:
Läst 3882 ggr
KjellSved
2/6/11, 12:43 AM

Ny bok Mobbad men änglar finns

MOBBAD …men änglar finns handlar om hur det är att vara mobbad och vilka socialt handikappande skador det kan ge. Men den handlar också om min utveckling under och efter de svåra skolåren från en hånad nolla till en respekterad yrkesman. Jag hoppas att boken skall bidra till, att mobbingens destruktiva effekter avslöjas. Jag hoppas också, att boken skall ge dem, som väljer att "inte se och göra", en insikt om sin delaktighet i denna destruktiva process. Den handlar om ett antal händelser och olyckor jag varit med om, upplevelser som på ett märkligt sätt har slutat bra. Att jag lever, är ett oförklarligt under. Välkommen med på min resa i livet, en resa som är en blandning av ljusa och mörka färger, mixat med sorg, skam och sprudlande glädje. Min förhoppning är, att boken skall vara en vägledning och ett redskap till "nytänkande", ett frö som växer till inre frid och helande för någon som har det svårt.

Kjell Svedman

Annons:
[marion69]
2/26/11, 10:05 AM
#1

Läste artikeln lite grann. Det är hemskt med mobbing! Gråter

Människor som måste trampa på andra för att själv må bättre… Hoppas du själv mår bra idag.

kram

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Ensamma
1/4/12, 11:23 AM
#4

Vad köper man den hän?

Upp till toppen
Annons: