Annons:
Etikettinspiration
Läst 1504 ggr
[kajmal"]1
1/3/16, 3:10 PM

aliens

frågade blenda, som jag kallar henne, ett par av nordic aliens från andromeda, som har följt mej i 15 år. jag frågade för några veckor sedan henne. tror du på gud? "ja" svarade hon

Annons:
Woodland
1/3/16, 3:26 PM
#1

Hej k!

Jag tror du är på fel forum. Vi är inte inriktade på aliens från Andromeda.

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

[loveisall]
1/4/16, 12:50 PM
#2

Fråga Blenda ifall hon tror på Jesus Kristus,  Guds son. Tror svaret kan bli lite annorlunda då. 

Även de onda andarna "tror" på Gud.

[kajmal"]1
1/4/16, 1:04 PM
#3

jesus har hälsat på mej, blenda bekräftade att det var han

november 5, 2013

fick besök igår kväll. satt i soffan, katten tittar stint mot hallen, så hör jag en mild manlig stämma, så tyst har jag aldrig hört nån förut, det var som en vind bris i skallen.denna mansröst hördes som den stod uti köket, men försvann längre och längre upp i luften han sa ”love” flera gånger. kommer inte ihåg allt , och hörde inte allt riktigt. ”jag hör” sa han. jag frågade om det var kamjal som jag kände fysiskt , för ett par veckor sedan. det kliade kraftigt på sidan av skallen, kamjal sa då ”you are lucky” ”mira” säger han. låter som ett namn, vet inte om han menar att kamjals rätta namn är myra. är du utomjording frågar jag. ”ja” svarar han. så berättar jag att de första kontakterna jag hade var de grå. ”de stora” frågar han. nej de små svarar jag. det är många som tror på er menar jag , men med andra ord. ”är de motagliga” frågar rösten, vet inte svarar jag, jag trodde ni kunde prata med alla säger jag. ”ibland” säger han. jag frågar om det har nåt med det som ska hända i november, som han kommit, han svarar inte, så mynnar samtalet ut när hans röst försvinner i luften. det var en verklig mild och fin stämma ,   mycket tystare och mildare än både kamjal och blenda. frågade om han var jesus . men fick inget svar,

[kajmal"]1
1/4/16, 1:20 PM
#4

juni 10, 2013

jag låg vaken i sängen nere i byn för många år sedan, jag såg en mörk skugga i rummet mot dörröppnngen uti hallen jag tror det var palien,…du är välsignad sa hon,      jag var sur oh svarade nej jag är inte värdig, ge den åt marinne istället    marinne en bekan fästmö till en kusin för många år sedan, fick senare reda på att hon var religös, rungde min kusin i vilhelmina en präst för något år sedan och frågade efter henne han visste inte men trodde hon var missionär i nigeria…………….för många år sedan när jag flyttade hem från stockholm, sökte jag som volontär, och fick svar att jag blivit uttagen som volontär till ett vägbygge i nigeria, men jag behövde en sponsor och hade ingen så det blev inget av…………….i varjefall   när jag sagt nej till välsignelsen, så fick jag svar av palien……du får problem  en vecka senare blev jag förd till psycket  en vän hängde sig och någon anmällde mig för att dom trodde jag skulle göra samma sak det blev polis eskort till skellefteå, jag var den sista som han umgicks med vi tog en tur genom byn för att hälsa på vänner, men på flera håll fick jag tiil svar, du får komma in, men per får vänta uti bilen,jag har liksom blivit sista anhalten för många vänner

i vinter hände det igen, jag hörde en röst i tvrummet.  ”du är välsignad”  den här gången tackade jag och tog emot välsignelsen.

[loveisall]
1/4/16, 2:04 PM
#5

Tro inte på allt du upplever, läs bibeln istället så får du rätt uppfattning om vem Gud och Jesus är och vad som är det rätta budskapet.  Tänk också på att djävulen är Lögnens fader och kan iklä sig en ängels skepnad.

[kajmal"]1
1/4/16, 2:22 PM
#6

tror inte på en bibel som berättar  om mördaränglar!

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
copse
1/4/16, 4:24 PM
#8

#7

kajmal", enligt iFokus skrivregler är det inte tillåtet att skriva inlägg med innehåll av diskriminerande karaktär. Det är inte heller något vi på JiF accepterar, så ditt inlägg har blivit borttaget och du får härmed en varning att upphöra med sådana inlägg.

// copse

Medarbetare på Jesus iFokus.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
copse
1/4/16, 9:14 PM
#17

kajmal", du har härmed skrivförbud på Jesus i Fokus, och jag stänger också denna tråd.

// copse

Medarbetare på Jesus iFokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: