Annons:
Etikettkyrkan
Läst 1157 ggr
blåbärspajen
10/29/15, 11:18 AM

Närvaro av andar..

Hej Jag har gjort anden i glaset flera gånger och har ända sen jag varit liten känt en närvaro av något.. Vid vissa tillfällen känns det inte bra och jag skulle vilja ha hjälp att stänga det ute.. Vem kan man kontakta? Kyrkan?

Annons:
Woodland
10/29/15, 11:33 AM
#1

Vi syndar mot Gud när vi sysslar med sådant. Han vill vara # 1! Den som vi vänder oss till för gemenskap och ledning. Det är det han visar dig och du känner sann ånger. Det är en kärleksgärning du nu upplever från Gud fastän det inte känns bra för tillfället. Du kan vända dig till honom direkt och bekänna detta som synd,  be om hans förlåtelse och gå aldrig mer den vägen igen. Och ja, det är bra om du går i kyrkan. Har du nära till kyrkor där du bor?

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

[loveisall]
10/30/15, 11:45 AM
#2

Du kan om du vill be hemma själv. Man kan börja med att be om förlåtelse till Gud för att man vänt sig till orena andar, avsäga sig anden i glaset och be om beskydd och frid i Jesu namn. 

Ibland kan det förstås vara svårt att veta hur man ska be och man kanske känner rädsla, så då kan man ju be någon/några kristna om hjälp att be för dig och ditt hem.

Men vi behöver inte känna rädsla i Jesus, Han har överkommit ondskan och döden.  Lycka till.

Upp till toppen
Annons: