Annons:
Etikettböneämnen
Läst 1670 ggr
GiraffTunga
8/23/15, 11:21 PM

Glädje från herre

Hej jag vill bara dela med mig detta. För några veckor sen bad jag för hjälp. Jag ska erkänna jag var sjuk & inlagd. Jag bad Herren om hjälp. Nu efter 1 månad så tack varje dag av Herrens och Jesus hjälp & kärlek så är jag frisk. Han öppnade mina ögon öron. Jag har kärlek och jag kan känna Herrens närvaro. Jag är frisk och fri från ondska, Be så skall ni få. Jag har aldrig känt sån glädje och kärlek och tycker ni ska få känna det med. Be med all din kärlek till Gud så lovar jag dig han lyssnar och svarar, Du får öppna dina öron. Men hur? Jo jag hade också svårt med att få svar. Men du får be tjll Herren. jag bad denna bönen; " Käre Herre jag hör inte dina svar på mina böner. Öppna mina öron Herre så jag hör dina heliga ord. Öppna mitt hjärta så jag kan känna den kärlek du känner, Fyll min hjärna med all din kunskap och vägled mig. Jag tackar dig Herre med hela mitt hjärta i Jesu namn Amen " Denna bönen bad jag och den hjälpte mig. En liten bön kan göra så mycket! Idag kände jag den glädjen som inte kan förstöras och jag tycker jag ska dela med denna glädjen till er. Livet är underbart när man har Herren.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
Woodland
8/23/15, 11:40 PM
#1

Du klarat dig igenom en stor prövning. Det är underbart att läsa det du skrev. Herren släpper inte taget om de sina.  Välkommen tillbaks!  🤗

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

OlgaMaria
8/24/15, 9:07 AM
#2

Så underbart! Att få känna den glädje och kärlek som bara Gud kan ge är bättre än något annat! Håll dig nära nära Jesus varje dag! :-)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[loveisall]
9/10/15, 12:33 PM
#3

Härligt att höra ❤️

Upp till toppen
Annons: