Annons:
Etikettövrigt
Läst 989 ggr
GiraffTunga
12/18/14, 4:02 PM

Tyvärr, ursäkt.

Jag ber om ursäkt för inte ha varit aktiv. Har varit hos BUP och tyvärr lider jag av ångest och depression och ska få medicin imorgon så jag förstår varför jag har varit så känslig. Min tid i 4an förstörde mitt liv men jag bryr mig inte för livet kommer vara mycket lidande men jag vet att Jesus är där med mig. Jag ska försöka va aktiv som möjligt.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
-Aida-
12/18/14, 9:22 PM
#1

Gud är med dig på din stig, när man känner sig svag är han där och skänker styrkan att klara sig igenom svårigheter. Jag har inte skrivit här på hur länge som helst men kommer alltid in för att läsa. 🙂Hoppas du får all hjälp du behöver och krya på dig! Jag känner igen mig lite i dina känslor, min tid i 6an förstörde mitt liv, idag har jag fortfarande depression med självmordstankar, men tanken som alltid kommer tillbaka är "ännu lever jag och står här" gud ledde mig en gång in i de stora vita ljuset och sen dess har jag bara kunnat se sanningen i allt, han skänker styrka i mörkret när man tappat bort sig och finns alltid där.❤️

Lilla Stjärna
12/18/14, 9:29 PM
#2

#0  Vännen! Ta hand om dig -det är det allra viktigaste. Hoppas att medicinen kan lindra 😕

 🌛✨🎁    Jesus vakar över dig!

[Juel70]
12/18/14, 10:05 PM
#3

Ber för dig ❤️ om fullkomligt helande i Jesu namn.

KRAM🌺

Woodland
12/18/14, 10:33 PM
#4

Jag har faktiskt tänkt på dig och vi är flera som ber för dig!  En dag kommer tiden i 4:an att bara vara ett vagt minne. Gud har sett dig och har säkert mycket bra planerat för dig. Fatta mod!    🤗

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

_lars_
12/18/14, 10:40 PM
#5

Jag ber också för dig, GT. 🌺

Ta hand om dig, och lita på Gud!

GiraffTunga
12/18/14, 11:19 PM
#6

Tack för allt ni skriver, Jag kommer aldrig glömma er och jag skall be för er alla. ♥ Tack för allt ni har skrivit, hjälpt mig. Jag kommer kolla in hit varje dag men kanske inte skriva kommentarer men kommer skriva så fort jag har tid :)

You can not judge me unless you know me.

Annons:
GiraffTunga
12/18/14, 11:27 PM
#7

Ni skall bli älskade och skyddade av vår Fader.

You can not judge me unless you know me.

Upp till toppen
Annons: