Annons:
Etikettjesus
Läst 1794 ggr
Mirrranda
2014-12-11 12:45

Slumpen eller Gud?

Jag har det besvärligt med min sjukdom men jag har haft det värre än som det är nu. Hela detta år har jag lidit av konstant yrsel som bara vissa stunder varit en aning lindrigare. Jag har bett till Gud varje dag om att han ska hjälpa mig med några av mina symtom.

För två veckor sedan vaknade jag och kände bara av yrseln en aning. Jag trodde inte det var sant. Så bra minns jag inte att jag mått på väldigt länge. Och det har hållit i sig!

Jag är på intet sätt helad eller frisk. Mina gångsvårigheter är inte bättre, jag är väldigt stel och tappar lätt koncentrationen och blir trött fort. Men yrseln är så mycket bättre och det är guld värt för mig! Jag vågar förstås inte förlita mig på att jag inte ska få tillbaka det stora handikappet igen. Men jag njuter av varje dag som jag får må lite bättre och orka träffa andra människor och göra saker som jag tycker om att göra.

Jag ville bara skriva och berätta.

Och förlåt att jag inte svarat er som skickat PM till mig. Jag har inte varit inloggat förrän nu.

Och tack till er som bett för mig som jag efterfrågade i andra trådar❤️🤗

Annons:
Aleya
2014-12-11 12:59
#1

Jag säger som sådant: oavsett vad det är som gjort dig bättre så är det bra. Jag är glad för din skull. 😊:)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

_lars_
2014-12-11 13:00
#2

Jag ska fortsätta be för dig Mirrranda! 🌺

Jag är så glad för din skull! Och tack för att du berättar.

Mirrranda
2014-12-11 13:07
#3

#2 Tack🌺

[Juel70]
2014-12-11 13:50
#4

Jättehärligt att höra att du åtminstone fått lite lättnad! 🙂 Jag vet en kvinna (en bekants fru) som nyligen blev helad från MS genom bön. Det är fullt möjligt för Gud. Hoppet har vi kvar, behåll det hoppet och fortsätt be. Jag ska också fortsätta be för dig 🌺

Jag drabbades av en hemsk yrsel för ett antal år sedan. Jag kunde inte ta ett steg utan att hålla mig i väggarna. Det var verkligen handikappande. Jag fick det efter jag var hos en naprapat.

Woodland
2014-12-11 14:01
#5

Jag får ibland  yrsel på grund av en trafikolyckan i ungdomen men min är inte konstant så jag kan verkligen känna med dig.  Det måste vara hemsk! 😕Stackars dig!

I och med att det inte finns varken "slumpen", tur eller ödestro för en kristen ser jag din förbättring som ett svar på bön.  Jag gläds med dig!  Höll dig nära Herren - Han älskar dig!

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

GiraffTunga
2014-12-11 17:58
#6

Vad glad jag blev att läsa detta! Är super glad att du fick kontakt med Herren, Jag ska be för dig ♥

You can not judge me unless you know me.

Annons:
Lilla Stjärna
2014-12-11 18:06
#7

Mirranda! Visst är det ett bönesvar! Har själv varit med om det flera gånger. Ibland ögonblickligen - när jag har gallskrikit till Gud om hjälp i svåra nödsituationer. Ibland har det tagit lite tid. Det enda viktiga är att man sätter 100 % tro till Gud!

Underbart! Fortsätter att be för dig 🤗!

ALPHIRA
2014-12-16 17:32
#8

Allt är möjligt för Gud! Var stark i din tro, tvivla inte!

pirri17
2014-12-31 00:34
#9

Han ser dig också!

Brunett

Upp till toppen
Annons: