Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1484 ggr
GiraffTunga
9/30/14, 6:24 PM

Fattiga barn

( Efter bönen 17.00 så känns det som jag måste skriva detta inlägget för det känns att jag kan känna en av Guds känslor och jag ska skriva ner dem för dem som är fattiga som bor mitt i krig och svält, känns som han vill att jag ska skriva till er och jag har bara lust att gråta för jag älskar gud så mycket så blir tårögd )

Han älskar dom med hela sitt ljusa hjärta, varför tror folk att han inte bryr sig? Han är vår fader och skapare så varför finns det folk emot honom? Allt vår fader har är fred och frid och så går dom till motsatsen. ( Börjar bli känslomässigt ) Jag har inga vänner, bara 3 stycken men fine jag har dom i livet men jag är inte nöjd. Jag vill känna vår fader mer, prata med honom, vara med honom och tyvärr kan jag inte höra hans ord, jag känner inte ens honom men ändå älskar jag honom. ändå känns det som att jag har träffat honom innan jag föddes och det känns som han sa nått att det kommer vara svårt men sen så har du frid och sen visste jag inte ens vad " Gud " var men sen lärde jag av mig själv och var kristen i smyg sen jag var 6 även om jag aldrig bad eller visste nått eller läste bibeln men nu så har jag lärt mig mycket och kan känna mig ansluten även odöpt men ska bli döpt om ett år. Dessa barn som behöver hjälp, ett land med sjukdomar, mördare, fattigdom, svält och barnen behöver hjälp och Gud han älskar dom odöpta eller ej han älskar dom och samma med Jesus. Jag kan känna hur starkt han älskar oss så det även rinner tårar ur mig, alla förtjänar sådan kärlek jag lovar det finns ingen större kärlek än han har.

Du går ett steg mot Gud, han går två steg mot dig

You can not judge me unless you know me.

Annons:
Woodland
9/30/14, 6:36 PM
#1

Tack G för att du delade detta med oss.

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

[Juel70]
9/30/14, 10:30 PM
#2

Vad fint! Tror absolut det var från Gud du kände och hörde. Jesus har det största hjärtat som existerar och han kände till dig redan innan du blev formad i din mors livmoder.  Det är underbart när man får låna Jesu hjärta, ögon och öron att se , känna och höra med ❤️

När du skrev: det känns som han sa nått att det kommer vara svårt men sen så har du frid och sen visste jag inte ens vad " 

Så tror jag att det också är från Gud, för den Gud älskar tuktar han.  Tuktan i det här fallet betyder att "ansa".. precis som att klippa och ansa ett träd, så att det ska växa sig starkt och få fina grenar för att kunna bära rikligt med frukt. (andlig frukt)  Det kan göra ont, men man blir starkare och man måste lära sig att lita på Gud även genom svåra perioder i livet.

GiraffTunga
10/1/14, 6:53 AM
#3

Tack nu har jag varit sårad av folk speciellt igår av 3 personer så jag ville bara gå till Gud och vara med honom.. Jag har inte min pappa i livet eftersom mina föräldrar är skilda men ändå så kommer jag ju gilla min pappa men ändå min riktiga pappa är ju Gud så varför bli sårad när man kan gå till honom?

You can not judge me unless you know me.

[Juel70]
10/1/14, 8:37 AM
#4

#3 Skickar en stor kram ❤️🌺

Woodland
10/1/14, 1:15 PM
#5

# 3 Har du problem med folk i skolan? Är du mobbade av andra?

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

GiraffTunga
10/1/14, 5:57 PM
#6

#5 Jag var det innan men nu är det okej men några är irriterade på mig och mina vänner.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
Woodland
10/1/14, 6:41 PM
#7

# 6 Varför?

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

GiraffTunga
10/1/14, 6:42 PM
#8

#7 Skrattar hela tiden

You can not judge me unless you know me.

Upp till toppen
Annons: