Annons:
Etikettinspiration
Läst 2017 ggr
[Juel70]
6/11/14, 8:15 PM

God´s not dead

Streaming.

Full movie.

[Länken borttagen  på grund av upphovsrätt. 

Med vänlig hälsningar - Woodland]

[För er som vill se filmen kan den hittas på YouTube. Sök på filmens namn och filtrera på "lång (20~ minuter)". YouTube brukar vara snabba med att ta bort upphovsrättsskyddat material, så om ni inte hittar den bland sökresultaten kan det vara därför.

Var också uppmärksamma på att tänka er för innan ni klickar er vidare om YouTubevideon ni hittat länkar till en utomstående site. Finns risk för virus och malware, och det vill ingen ha.

_// copse]
_

Annons:
[Juel70]
6/11/14, 9:15 PM
#1

Det var en bra film! Den var lite långsam i början innan man kommer in i handlingen. Tydligen en väldigt populär film. Den är på amerikanska och ingen text tyvärr.

Davbjo
6/16/14, 8:27 AM
#2

Sidor som dessa är inte direkt lagliga, hur man nu kan tro att det är lagligt att sprida nya filmer gratis på nätet (om nu någon trodde det).

Just denna sida är känd för att sprida trojaner och virus också, det brukar ingå när man befattar sig med denna typ av verksamhet.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

[Juel70]
6/16/14, 9:09 AM
#3

#2 Oj, det visste inte jag. Ja det var tråkigt. Kanske Woodland kan ta bort inlägget. Så det är olagligt med streaming? Trodde det bara gällde nedladdningar.

Davbjo
6/16/14, 9:11 AM
#4

#3: Mest trojanerna och virusen jag varnar för, vill ni snuva kristna filmskapare på pengar så kör vi vind! 😉

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

[Juel70]
6/16/14, 9:18 AM
#5

Finns ju jättemånga streamingsidor. Ska kolla upp det där själv. Litar inte på dig 🙂

Davbjo
6/16/14, 9:49 AM
#6

#5: Bra, skeptisk ska man vara! Alltid.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Annons:
[Juel70]
6/16/14, 9:57 AM
#7

😃Jag litar inte på människor, men jag litar på Gud.

Davbjo
6/16/14, 9:59 AM
#8

#7: Blir inte det konstigt när allt du "vet" om Gud faktiskt kommer från människor?

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

[Juel70]
6/16/14, 10:06 AM
#9

#8 

Rom 10:17 Alltså kommer tron av predikan och predikan i kraft av Kristi ord.

**Men Guds rike består inte enbart i ord utan i kraft, 1.kor.4:20. 
**

[Juel70]
6/16/14, 10:08 AM
#10

Det finns inget liv i orden i sig, säger Paulus. Vi läser 1 kor.2:1-5. Tron bygger inte på ord utan på kraft! 

Att leva i tron på Jesus handlar inte om att följa en teori. Utan Guds 

rike består i kraft! En kraft som inte bygger på något annat än Jesus 

Kristus och honom som korsfäst.

Davbjo
6/16/14, 10:10 AM
#11

#10: Människors ord, dina och andras. Ord du alltså inte kan lita på. Andra människor är inte mindre pålitliga än du själv, men du har rätt i att så är fallet.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

[Juel70]
6/16/14, 10:25 AM
#12

#11 Du som är så smart vet nog vad jag menar. 🙂

Davbjo
6/16/14, 10:29 AM
#13

#12: Jag är osäker. Men din poäng är giltig, även om du tycks tillämpa den selektivt.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Annons:
[Juel70]
6/17/14, 11:05 PM
#14

Det är olagligt att streama (sända) men inte ännu olagligt att ta emot och titta på streaming.

Davbjo
6/19/14, 8:46 AM
#15

#14: Kristen moral, antar jag. :)

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

[Juel70]
6/19/14, 9:41 AM
#16

#15 Bara att googla efter fakta.

Davbjo
6/19/14, 9:52 AM
#17

#16: Att det inte är olagligt att ta emot stämmer säkerligen, sidan som sådan är dock, som jag sade, olaglig. Ni snuvar ju filmmakarna på pengar om ni inte betalar för er, men ser ni det som försvarbart så kör i vind!

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

[Juel70]
6/19/14, 1:00 PM
#18

#17 Och jag vet vad du är ute efter också Thursday 😎

Upp till toppen
Annons: