Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1350 ggr
[typellisch]
7/1/13, 10:51 PM

Min ''resa''

Jag tror jag har funnit vägen till Gud. Jag ber oftast varje kväll och det blir en inre harmoni, jag blir lugn och somnar väldigt fort när jag avslutat min bön. Känslan går inte att beskriva, det är bara harmoni och lugn och ro.. en inre frid. En sådan frid jag verkligen behöver!

Har även med hjälp av Gud kunnat förlåta de som gjort mig väldigt illa, jag är inte längre lika arg på dessa personer och jag önskar dom gott trots allt.

Har en vän på Facebook som är troende, han lägger oftast upp bilder med böner och dylikt och det är trevligt att läsa dem (kan man säga så?) och väldigt nyttigt och lugnande.

Jag ville bara uppdatera med hur långt jag har kommit.

Annons:
Woodland
7/2/13, 7:15 AM
#1

Vilka underbara nyheter - jag gläds med dig!

Herren drar oss! (Joh. 6:44) Nu börjar det riktiga livet!!! Livet som aldrig skall ta slut i gemenskapen med Gud genom Jesus Kristus! 👍 Fortsätt att be och tala till Herren i ditt sinne. Det kan man göra hela dagen.

Tack för att du delar med dig om vad Gud gör i ditt liv. Vi finns här för dig! 

Som det står i Judasbrevet- All ära tillhör honom som ensam är Gud och som räddar oss genom Jesus Kristus, vår Herre. Ja, härlighet, majestät, kraft och makt tillhör honom från tidernas början och ska göra det i evighet. Han har makt att bevara er från fall och att under jubelrop föra er, fullkomliga och utan synd, till sin härlighet. Amen 

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Highness82
7/2/13, 8:19 AM
#2

Har tackat Gud för det som han gör för dig.   Helt fantastiskt.  

Jag är så glad för din skull, önskar dig Guds välsignelse i allt rikare mått.

[typellisch]
7/2/13, 8:34 AM
#3

#1 Det är det som är så underbart har jag också märkt. Kristna personer är så ödmjuka, varma och tillmötesgående. Det värmer i mig att bli bemött på detta sätt! Tack!

#2 Tack, det värmer! 🌺

[Juel70]
7/2/13, 5:50 PM
#4

Härligt att höra 🌺 Ja, Guds frid övergår allt annat. Gud välsigne dig.

[typellisch]
7/2/13, 5:51 PM
#5

#4 Tack 🌺 Gud välsigne dig!

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: