Annons:
Etikettlivsfrågor
Läst 1655 ggr
ho0mii3z
2011-05-21 11:00

Käre gud, Ett samtal oss imellan.

Käre gud som är i himlen,
Varför har vissa tagit sig rätten att utse sig själva som profeter?
Jag vet att vi i våra hjärtan och i vår tro , känner när de är en falsk profet. Men denna gången har denna mannen skrämt mig.

Jag vill tacka dig gud öfr allt du gjort för mig, du har verkligen aldrig gett upp hoppet om mig. Du räddade mig från fosterfamiljerna, du lärde mig bli hel och du förde mig samman med min älskade man, och du ga mig rätten att bli mamma fast att det inte såg ut så från början.

Jag vet att jag avrit syndig. Men jag vet att du skapade mig så, Du skapade mig trotsig. Jag tänker på allt jag gör och jag försöker verkligen bli en bättre människa. Men ibland vågar jag inte stå på mig riktigt.

Jag känner en stor trygghet i att min pappa sitter med dig i himlen och jag vill känna mig trygg i att mina barn alltid komemr få vara vid min sida, i livet efter detta. Lova mig att oavsett om dom inte är döpta eller ej så komemr dom få vara vid min sida! Pappan vill inte döpa dem, han är inte troende, mend et är jag! Och mina barn är mitt allt.

Läste att husdjuren bara är här på jorden för att trösta oss , att det inte finns plats för dem i himlen. Det tror inte jag på! Jag tror att dom kommer finnas med oss i himlen, för de har liksom vi en själ av kärlek du gett dem! så som du skapade oss människor skapade du en gång alla djuren !

Så gud, Tack för att du berikar mitt liv! Jag är evigt tacksam!

Amen.

Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag

Annons:
OlgaMaria
2011-05-21 11:09
#1

Vilken fin bön!! Åh det är så underbart att öppna sitt hjärta och rikta sina ord till Gud som älskar och förstår oss. :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Upp till toppen
Annons: